Keulamuutos edullisesti?
Re: Keulamuutos edullisesti?
Saksan keulapaketti on se helppo tapa. Palkkirunkosessa keulakulmamuutoksen tekeminen fixun näköisellä ja siistillä lopputuloksella on työlästä ja vaatii myös hieman suunnittelua. Se on putkirunkoa vaikeampaa/työläämpää.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Jotenkin vaan noi AME:n keulat ei miellytä silmää. Kun olen laskeskellut trailia niin olen tullut siihen tulokseen et tuo keula muuttaa esim. Softin trailin 5:stä 3:n. Se kait on vielä siedettävä. Itse tahtoisin pidemmän springer keulan mutta se menee väkisin rungon reikkaamiseksi. Jp cycles myy 5 asteen muutoksella milwaukee twins keulaa ja siinä on jotain 4 eri OS versiota.
Jos ei itse pysty hitsaan ei alle tonnilla onnistu. Luulen et 2 tonnia on kunnon ajattavan ja hyvännäkösen keulamuutoksen hinta.
-Luna
Jos ei itse pysty hitsaan ei alle tonnilla onnistu. Luulen et 2 tonnia on kunnon ajattavan ja hyvännäkösen keulamuutoksen hinta.
-Luna
FXSTD -00
Kaksi tonnia? Rungon hitsaus ja pidemmät putket. Aika kova tuntipalkka hitsaajalla! Ilmottelen kuinka paljon lähellä asuva rakentelija, joka hallitsee runkomuutokset laskuttaa keulamuutoksesta.
Selitin vähän huonosti eli tarkoitin tilannetta jossa mitään osia vanhasta keulasta ei käytetä. Täälläpäin runkomuutos näyttäis olevan +300€ siihen sit putket päälle mut jos olen oikein ymmärtänyt niin pitää myös muuttaa t-palojen reikkiä et tulee hyvä.Posedown kirjoitti:Kaksi tonnia? Rungon hitsaus ja pidemmät putket. Aika kova tuntipalkka hitsaajalla! Ilmottelen kuinka paljon lähellä asuva rakentelija, joka hallitsee runkomuutokset laskuttaa keulamuutoksesta.
FXSTD -00