ihme kuittailua?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
sportster boy

Re: ihme kuittailua?

Viesti Kirjoittaja sportster boy »

hantta61 kirjoitti:haluaisin kuulla muitten lähinnä miespuolisten sportster omistajien kokemuksia. mä ostin tommosen custom sportsterin (1200cc)ja oon saanu kuulla aika monesta suusta et toi pyörä on liian pieni mulle, en oo kuitenkaan kuin 180cm pitkä,en tiedä onko toi "tyttöjen pyörä" tosi-miesten vai markkinamiesten keksintöä. aivan loistava ajettava just hallittavuuden kannalta. oon alalla jossa näkee liikaakin noitten nuorten skootteri hurjastelijoiden, ja mopojen myös, pahoja jälkiä.en nyt noista kommenteista ala pyörääni myymään mutta haluaisin kuulla saavatko muutkin sportsterien omistajat samanlaista palautetta?
On tottakai "tyttöjenmopo" ja kuskit ovat "neitejä" !! :D :) :mrgreen:
Mutta kun tallissa on KAIKKI mallit niin kummasti se Sportster on kiva ottaa ajeluun ja antaa muiden odottaa vuoroaan varsinkin hellepäivillä kesäisin, johtuu varmmaan siitää että se on se ns. "tyttöjen pyörä ja kuskit ovat neitejä " NIIN KUIN MINÄ vanha ukko ! Sportster rules !
John Doe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jännää, 535 virago on tyttöjen mopo, 750 tai 1100 samanmoinen ei sitten ole, tai moto-guzzit pikku/isolohko jne. Meneekö näin että alle 750 on väljästi katsoen tyttöjen koko ja yli sen ei sitten ole, paitsi jos kuseessä on hd-Sportster. Mutta ei jos kyseessä 1200 lapiopää. Taitaa tuo tyttöjen pyörä olla siellä kuskin korvien välissä, kait. Joo tunnen poltteen.

jd

Tässä mennään ja ajokausi on vielä kesken, surullista.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

Kuva
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
shellraiser

Viesti Kirjoittaja shellraiser »

En oikeastaan ole saanut kuittailua osakseni vaikka sportsterilla ajankin. Kun olin ajelulla isojen poikien kanssa joilla oli bt:t alla niin sain kuulla, että "Ihmeen kevyen olosesti sä pysyt vauhdissa mukana sun vakio 883:lla." Otin sen kehuna.
Vaikka mulla on huono itsetunto ja pieni penis, niin ei mua hävetä sportsterilla ajaa, sanokoot muut mitä lystää.
Spöke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spöke »

Reissutauoilta lähdettäessä letkalaiset yleensä heittää mulle, et "Mee Spöke polkeen sitä pannua käyntiin, niin päästäis tänään jatkamaan". Emmä tollasesta pahastu. Hiukka ylpiäksi vaan menen. Sama juttu siis moposta riippumatta. So not. Who cares? HKVV (HenkilöKohtainenVoiVoi)
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

http://youtu.be/L2nOOHPSeTc" onclick="window.open(this.href);return false; Hyvin kuitattu :D :lol: :lol:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

JNu kirjoitti:Kyllä tässä kaikki kuittailua saa... V-Rodi miehet, Apinakiikku-miehet ja me homosohva-miehet. Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. (onhan se Sportti vähän gay aikuisen miehen alla :lol: )
Juu.. ja nää suun soittajat käsivät homofobiasta tai liian pienestä mulkusta! :twisted: :twisted:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mulla tulee sellanen HD- miehen seikkailut henkinen fiilis näistä valituksista. Kun naapuri tai duunikaveri ei pidäkään kaveria John Waynen reinkarnaationa, vaikka on upottanu 15 tonnia pyörään ja 5 tonnia musta-oranssiin. Jos tommoset kommentit häiritsee, kandee harkita lajin vaihtoa.
hantta61

Viesti Kirjoittaja hantta61 »

Hessu kirjoitti:Mulla tulee sellanen HD- miehen seikkailut henkinen fiilis näistä valituksista. Kun naapuri tai duunikaveri ei pidäkään kaveria John Waynen reinkarnaationa, vaikka on upottanu 15 tonnia pyörään ja 5 tonnia musta-oranssiin. Jos tommoset kommentit häiritsee, kandee harkita lajin vaihtoa.
joo, ei nää mua häiritse varsinkaan kun en tiedä muista harrikoista mitään ja mulla sellanen " pikku-pojan joulu-fiilis" päällä kun vihdoin sain unelmani toteutettua. toinen klisee mihkä oon törmännyt on et sulla on viidenkympin villitys. oishan toi pyörä tullut jo aiemmin jos ois ollut niin sanoakseni pinkka kunnossa, ei se vieläkään oo kunnossa, mut joka päivä on sun loppuelämäs eka päivä et kandee elää sen mukaan. huominen on aina tulevaisuutta sanoi suomalainen filosofi m.nykänen.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:30 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

hantta61
toinen klisee mihkä oon törmännyt on et sulla on viidenkympin villitys.
Sama vaiva, villitys on kestänyt 50 vuotta. (Tarkkaan ottaen 49 v :wink: )
Kuva LIFEMEMBER
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

wesa kirjoitti:"Sanalla "tragikoominen" on sentapainen merkitys, että on voittopuolisesti traaginen, mutta sisältää myös koomisia aineksia."
Sopii noihin laukkuihin mainiosti...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

"Tragikomedia on draaman tai tarinankerronan laji, joka esittää traagisen narratiivin humoristisin keinoin, yhdistää aineksia traagisesta ja koomisesta narratiivistä, tai se on onnelliseen loppuun päättyvä traaginen narratiivi."
Kuva LIFEMEMBER
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Vallu kirjoitti:"Tragikomedia on draaman tai tarinankerronan laji, joka esittää traagisen narratiivin humoristisin keinoin, yhdistää aineksia traagisesta ja koomisesta narratiivistä, tai se on onnelliseen loppuun päättyvä traaginen narratiivi."
Just joo, tuollaisia laukkuja jo pitääkin kadehtia! Vai mitä? :wink:

Nuo Ol´Skool harrastajat ilmeisesti pääsee aika vähällä tuossa kuittailussa?
Ei oo "homo Ol´Skoolia", eikä paljon muutakaan kuittailua... :wink:
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

wesa kirjoitti:Nuo Ol´Skool harrastajat ilmeisesti pääsee aika vähällä tuossa kuittailussa?
Ei oo "homo Ol´Skoolia", eikä paljon muutakaan kuittailua... :wink:
Juu ja jos tuota meikäläisen kuvan rautista joku sanoo tyttöpyöräksi, niin voi vaan sanoa, että herra on hyvä ja polkaisee käyntiin :mrgreen: Mutta ennen yritystä pannaan nimi tähän paperiin, ettei tule mitään vaatimuksia sairaalakuluista eikä muista fyysyisistä vahingoista. Ja muistuttaa samalla, että pyörän aikasempi omistaja oli 2 viikkoa sairaalassa epäonnistuneen käynnistysyrityksen seurauksena - että herra vaan siitä sitten polkaisee reilusti tyttöpyörän käyntiin :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin