talviteloilla tankki täynnä vai tyhjänä?

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

affe
Viesti:

Re: talviteloilla tankki täynnä vai tyhjänä?

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,
ma^ko kirjoitti:Jos joku kokee vilpitöntä halua todeta että "aina on bensat olleet mopossa ja koskaan ei mitään ongelmaa" niin tiedoksi että nykybensa jolle ei taata edes edeltäjänsä 90vrk säilyvyyttä on ollut myynnissa vasta tämän vuoden alusta.
Tuo on varsin totta mutta tätä samaa keskustelua on käyty vuosittain bensalaaduista välittämättä... Aina on ollut niitä jotka tuuppaa mopon talliin ensilumien tullessa ja lyö sen tulille kun asfaltti alkaa näkyä, sen suuremmin stressaamatta. Samoin on ollut niitä joiden mielestä koneet ei voi toimia jos ei ennen talviseisontaan laittamista heitä volttia tallin pihassa vastapäivään samalla kun vaimo kerää kuihtuneita yrttejä ojanpohjista... Nyt jos sitten lopultakin myydään sellaista kuraa joka paskaa paikat ja tukkii röörit niin jälkimmäisen menetelmän puolestapuhujat pääsee sanomaan ne kuuluisat sanat "tätähän mä olen AINA sanonut" :twisted:
Saa muuten arvata kumpaa edellämainituista menetelmistä olen itse suosinut :) Mutta kieltämättä nyt alkaa mietityttää että mitä tekis...

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Affelle muuten tiedoksi että Rauttis toimii ja hyvin. Kiitti pumpusta.
oikari1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oikari1 »

Oli kerran yksi Helkama Raisu, johon piti laittaa uutta bensaa, kun kävi niin huonosti 8O . Oli kyllä seisonut pari-kolme vuotta jossain ladossa, josta se haettiin kesken pimeimmän talven. Tämä tapahtui joskus -90-luvulla. Muuten on kaikki vehkeet lähteneet ilman lisäaineita käyntiin 8) Jaa, kelkasta oli muutaman kesän aikana mennyt akku, mutta se ei johtunut bensasta :wink:
Dyna FXDCI
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Aiemmalla bensalla on ollut satunnaisesti hartsiintuma ja muita ongelmia, valtaosin ei ongelmia. Nykyinen kura taas on aiheuttanut venekoneissa tänä vuonna jo murheita kun veneet on kevätkauden jälkeen seisseet ja nyt niit on tulevaa syyskautta varten herätelty(iso osa kalaveneist ei ole käytössä kuin kevääl/syksyllä). Ei lupaa hyvää talviisäilytyksille.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Vastaa Viestiin