Dyna Street Bobista
Re: Dyna Street Bobista
Mulla ollut Avon ja Dunlop. Eipä sinne paljon tilaa jää, mutta miksi pitäisikään.
- EvilKaiser
- Viesti:
Mulla 180/60 17 Pirelli Night Dragon. Hyvin mahtuu. Niin korkeuden kuin leveyden puolesta. Tosin mulla ei ole enää alkuperäisloksua, mutta alkuperäisten mittojen mukaan muokattu kuitenkin.
H-D Softail Custom 1998
Se on varmaan tämä Roadtec Z6 180/55ZR17?EvilKaiser kirjoitti:Minulla on Metzelerin Z6.
Street bob 2007
Meneekö 180 kumi vakio vanteelle? Varmaan siis menee mutta vääntääkö se renkaan profiilin vääräksi?
Dunlopin GT502 sopii vakiovanteelle heittämällä eikä profiili kärsi. (180/60B17 75V)mikira kirjoitti:Meneekö 180 kumi vakio vanteelle? Varmaan siis menee mutta vääntääkö se renkaan profiilin vääräksi?
Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston.
- EvilKaiser
- Viesti:
[quote="hermanni"][quote="EvilKaiser"]Minulla on Metzelerin Z6.[/quote]
Se on varmaan tämä Roadtec Z6 180/55ZR17?[/quote]
Juuri tuo ja menee vakiovanteelle. Tosin minusta profiili on hiukan "outo", aika pallomainen => varmaan parempi leveämmällä vanteella.
Ajo-ominaisuudet on hyvät kuivalla kelillä. Märällä ajosta ei ole paljon kokemuksia, ei ole sattunut kunnon sadepäiviä kohdille. Kulutuskestävyydestä ei osaa antaa mitään syväluotaavaa analyysiä, olen ajanut vasta 2 tkm tuolla renkaalla. Toistaiseksi ei ole näkynyt [b]selviä[/b] kulumisen merkkejä.
Se on varmaan tämä Roadtec Z6 180/55ZR17?[/quote]
Juuri tuo ja menee vakiovanteelle. Tosin minusta profiili on hiukan "outo", aika pallomainen => varmaan parempi leveämmällä vanteella.
Ajo-ominaisuudet on hyvät kuivalla kelillä. Märällä ajosta ei ole paljon kokemuksia, ei ole sattunut kunnon sadepäiviä kohdille. Kulutuskestävyydestä ei osaa antaa mitään syväluotaavaa analyysiä, olen ajanut vasta 2 tkm tuolla renkaalla. Toistaiseksi ei ole näkynyt [b]selviä[/b] kulumisen merkkejä.
Dyna Street Bob -07
-
moottori-hannu
- Viesti:
Dunlop gt 502 on tehty nimenomaan bobin kapealle vanteelle. All Rightin listoilla jostain syystä kohdassa eturengas!
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die