Sportster kaasarin säätö.

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
mista
Viestit: 108
Liittynyt: 20:18 11.01.2008.
Paikkakunta: Huittinen

Re: Sportster kaasarin säätö.

Viesti Kirjoittaja mista »

Pertti kirjoitti:
mista kirjoitti:Hiukan asiaa sivuten kysyisin asiasta mitään tietämättömänä, että mikäs toinen letkulähtö on 75 vuoden rautiksen keihinin päällä.. sivussahan on hanalta tuleva, mutta mikä pienempi letku on päällä?

Nimim. ei koskaan kaasareiden kanssa pelannut aijemmin..
Alipaineletku voes:ia varten.
Saa siitä uudenaikaisen alipainehanankin toimimaan.
Tulpataan ellei tarvetta ole.
Kiitoksia vastauksesta. Tulppaan tuon sitten pois. Ajattelin, että liittyykö jotenkin kun tankin allakin on pienelle letkulle lähtö myös.. Tankki on aftermarket osa, joten en tiedä mihin tuokaan pikkulähtö on tarkoitettu. Varmaan uudemmissa jotain tuollekkin tarvetta..
Ironhead Bobber
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Sportster kaasarin säätö.

Viesti Kirjoittaja smuige »

mista kirjoitti: Ajattelin, että liittyykö jotenkin kun tankin allakin on pienelle letkulle lähtö myös.. Tankki on aftermarket osa, joten en tiedä mihin tuokaan pikkulähtö on tarkoitettu. Varmaan uudemmissa jotain tuollekkin tarvetta..
Taitaa olla tankin huohotuksen letkulähtö.
Sen voi jättää silleensä taikka vetää ohuen letkun jonnekin piiloon peräpäähän päin. Mutta niin, että letku pysyy auki.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Avatar
mista
Viestit: 108
Liittynyt: 20:18 11.01.2008.
Paikkakunta: Huittinen

Re: Sportster kaasarin säätö.

Viesti Kirjoittaja mista »

smuige kirjoitti:
mista kirjoitti: Ajattelin, että liittyykö jotenkin kun tankin allakin on pienelle letkulle lähtö myös.. Tankki on aftermarket osa, joten en tiedä mihin tuokaan pikkulähtö on tarkoitettu. Varmaan uudemmissa jotain tuollekkin tarvetta..
Taitaa olla tankin huohotuksen letkulähtö.
Sen voi jättää silleensä taikka vetää ohuen letkun jonnekin piiloon peräpäähän päin. Mutta niin, että letku pysyy auki.
Siinä on siis vaan perus letkulähtö hitsattu tankin pohjaan.. Jos siitä vetää letkun pyörän alle niin bensathan valuu sinne :) Bensa-asemalla lorotat sinne bensaa ja ihmettelet kun ei täyty ollenkaan kun menee samaa tahtia tankin alareijästä ulos :)
Ironhead Bobber
Pertti
Viestit: 6063
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Sportster kaasarin säätö.

Viesti Kirjoittaja Pertti »

mista kirjoitti:
smuige kirjoitti:
Taitaa olla tankin huohotuksen letkulähtö.
Sen voi jättää silleensä taikka vetää ohuen letkun jonnekin piiloon peräpäähän päin. Mutta niin, että letku pysyy auki.
Siinä on siis vaan perus letkulähtö hitsattu tankin pohjaan.. Jos siitä vetää letkun pyörän alle niin bensathan valuu sinne :) Bensa-asemalla lorotat sinne bensaa ja ihmettelet kun ei täyty ollenkaan kun menee samaa tahtia tankin alareijästä ulos :)
Ota silmä käteen ja katso.
Tuo letkunlähtö tulee toisesta päästään korkin alle tankin yläpintaan. Voit varmistaa puhaltamalla.
Jossakin tankeissa on juotettu alla oleva natsa tukkoon ja silloin pitää käyttää kahteen suuntaan hengittävää korkkia tai avata natsa.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
mista
Viestit: 108
Liittynyt: 20:18 11.01.2008.
Paikkakunta: Huittinen

Re: Sportster kaasarin säätö.

Viesti Kirjoittaja mista »

Pertti kirjoitti:
mista kirjoitti:
smuige kirjoitti:
Taitaa olla tankin huohotuksen letkulähtö.
Sen voi jättää silleensä taikka vetää ohuen letkun jonnekin piiloon peräpäähän päin. Mutta niin, että letku pysyy auki.
Siinä on siis vaan perus letkulähtö hitsattu tankin pohjaan.. Jos siitä vetää letkun pyörän alle niin bensathan valuu sinne :) Bensa-asemalla lorotat sinne bensaa ja ihmettelet kun ei täyty ollenkaan kun menee samaa tahtia tankin alareijästä ulos :)
Ota silmä käteen ja katso.
Tuo letkunlähtö tulee toisesta päästään korkin alle tankin yläpintaan. Voit varmistaa puhaltamalla.
Jossakin tankeissa on juotettu alla oleva natsa tukkoon ja silloin pitää käyttää kahteen suuntaan hengittävää korkkia tai avata natsa.
Täytynee ottaa silmä käteen ja katsoa.. Tai testata. Korkin alla kun ei mitään näy..
Ironhead Bobber
Vastaa Viestiin