Mielenkiintoista keskustelua moottoripyörän tehonlisäyksestä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Tavoitteenahan on kirjoitaa sellaiset pykälät ja säännöt, että laittomuuksia aei tarvitsisi tehdä. Hyrrät ja föönit siis otteeseen. Ja se niiden kirjoittelu ei ole mikään läpihuutojuttu, kuten siitä MMAF:n ketjusta voinee lukea. Aika paljon tarvitaan valmistelua ja miettimistä ennenkuin tavoite jalostuu pykäläksi.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

No kyllähän sen hyrrän saa nykyisillä säädöksilläkin otteeseen...lähinnä tarkootin sitä että harvat ihmiset niistä vielä päästölaput hommaa.

Siinä oon kyllä ehdottomasti samaa mieltä pykälät pitäis olla siten että mitään pimiää pelia tarvii edes harrastaa...mutta MUN mielestä kannattaa pykäliä ruuvatessa kuitenkin huomioida sekin että moniko tosiaan päästölappujen kans tuota viritystä harrastaa....vanhat pyörät erikseen, mutta busahan ei sitä oo.
Sportster alla jälleen.
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

nicnac kirjoitti:No kyllähän sen hyrrän saa nykyisillä säädöksilläkin otteeseen...lähinnä tarkootin sitä että harvat ihmiset niistä vielä päästölaput hommaa.

Siinä oon kyllä ehdottomasti samaa mieltä pykälät pitäis olla siten että mitään pimiää pelia tarvii edes harrastaa...mutta MUN mielestä kannattaa pykäliä ruuvatessa kuitenkin huomioida sekin että moniko tosiaan päästölappujen kans tuota viritystä harrastaa....vanhat pyörät erikseen, mutta busahan ei sitä oo.
...no mutta tätä vartenhan meillä on päästömittausprojekti: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=156.0 eli haetaan päästöille sellaiset rajat & pykälät, että siellä Tukholmassa ei tarvitse käydä hiukkasia mittailemassa.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kuten Santtu jo vihjaisi, ei tässä näperretä pelkästään yhden asian parissa vaan tekeillä on koko paketti. Jos kaikki menee niinkuin pitää niin moottorivaihdosmuutoksen tai turbotuksen päästömittaukset voisi tulevaisuudessa tehdä konttorin mittarilla.
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

No en siis ollu aivan ajantasalla MMAF:n toiminnasta...oikeaan suuntaan siis ollaan menossa. Vielä kun virkamiehet saadaan liikkeelle 8)
Sportster alla jälleen.
Vastaa Viestiin