Evo Sportsterin Vaihteisto/enskaöljynvaihto

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Juupa... Kriittiikkiä taas vierailijoilta....

Kuinka monella harrastajalla mahtaa se korjausopus olla aina käden ulottuvilla? Itselläni on opusta jos jonkin moista, mutta minkäs teen jos korjausopus on tallilla Turussa ja itse pyörineni Vantaalla. Turha kait mainita että ensi viikonloppuna otan avoauton liikenteeseen ja se taas on Tampereen suunnalla).

Eli ei niitä tyhmiä kysymyksiä, vaan tyhmiä kommentoijia!

ps. kun ekan kerran vaihdoin evosportin enskaöljyn vaihdon, niin sääsin ketjukireyden päin persettä, ennen kuin huomasin sen toisen propun. Ja oli kaksi korjaamokäsikirjaa!!! :roll:

ps2: Mulla jää sitä enskaöljyä aina lirut purkin pohjalle...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mise
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mise »

Minulla käy samalla tavalla. Öljypurkista jää lirut pohjalle, vaikka enskakoppa olisi aivan kuiva. Tarkistusreiästä alkaa kama tulla ulos ennen kuin purkki on tyhjä.
HeritageSoftailClassic

Viesti Kirjoittaja HeritageSoftailClassic »

Kyllä se kalvo on aika tavalla venynyt kun ei sitä meinannut viimmeksikään enää saada takaisin kun kaasuntin aukaistiin ja silloin se aukaistiin Mp-Huollossa. Oire on viivettä kaasuun reagoinnissa, neulaa on jo nostettu silloin kun viimmeksi avattiin ja se auttoi hieman. Ja tuleepahan ainakin uusi kalvo niin ei tarvii pelätä että repee kesken reissun.

Juu kiitos kaikille.
Bigger is Better - FLHR 1994
Vastaa Viestiin