Mä olen ehdottomasti rokkifestareitten kannalla!hemuli kirjoitti: Kumpi parempi? Pienempi ralli jossa enemmän ajoihmisiä vai kaiken kansan rokkifestari? Tiedän, nyt tuli sohaistua kusiaispesään mutta odotan mielenkiinnolla lauantai-illan kommentteja...![]()
![]()
Ei kun oikeasti mulle sopii paremmin semmoiset wanhanaikaiset rallit missä on ehkä pari bändiä ja mahdollisesti joku Dj joka voisi jotain soitella jos joku ei ole sitä (Dj:tä) juottanut liian kovaan känniin... No kännissähän se on aina, mutta harvoin niin kännissä ettei edes näe levysoitintaan...
Täysin tajuten ja ymmärtäen Hemulin kommentin mikä ei ollut -sinänsä- kellekään mitenkään ilkeästi sanottu, Niin toisaalta turha näistä ajeluista on tehdä isompaa numeroa. Miten tän nyt nätisti sanoisi????
Siis tota noin...
Äh antaa olla. Ei näitä tän osaston juttuja oikein osaa sanoiksi pukea, mutta nyt vertauksena tällein että me kaverin kanssa ajettiin joskus 90luvulla Korvatunturilta Mikkeliin yhtä päätä jäykkäperäisillä Sportsterilla ja Pannulla eikä me nyt oltu siitä niinkun millänsäkään????...
Mä nyt en osaa oikein selkeästi artikuloida (hieno sana) itseäni, mutta joku kai taas kerran sai vähän kiinni mitä tässä höpisen...
Pitää vissiin lähteä illaksi töihin, mutta onneksi töissä on langaton verkko, niin pääsee tarvittaessa vaikka höpisemään lisää...
Nyt lähden lämmittämään rantasaunan ja menen Orijärveen muuten uimaan...