Pakari Seriffi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Ilkimys

Ehkä klubilla

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Olen luovuttanut kyseisen dokumentin klubille jo vuosia sitten. Eli se saattaa löytyä Riitalta tai pressalta?
Oli muuten hyvin tehty dokumentti. Siinä oli hyvät ohjeet mm. keulakulmien ja jättöjen mittaamiseksi tien päällä.
No TC:tä ei silloin vielä ollut keksittykään. Evola oli uusinta uutta.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Minna&FatBoy kirjoitti:Kun tässä nykymaailmassa ei riitä että tyttölapsi räpsyttelee ripsiä poliisisetälle... :twisted:
Tuossa olet väärässä :wink: sinulta se ainakin onnistuu :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Totta puhut Sepixlh :lol: Kyllähän se varmasti Minnan kohdalla toimii ja ovat sulaa vahaa Minnan käsissä :lol: :lol:
Rautiksesta puola paskana loppuiko ajokausi tähän :evil: :evil:

wellu
Sepixlh
Viesti:

Wellu mulla on vanha toimiva orkkis puola hyllyssä :roll: vaihtokauppoja ?
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Pojat, pojat!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

huh huh... mitähän tohonkin sanois :roll: oon sanaton (kerrankin)
wellu

Sepixlh kirjoitti:Wellu mulla on vanha toimiva orkkis puola hyllyssä :roll: vaihtokauppoja ?
Ajatus muuten hyvä mutt meinasin talvella vaihtaa kärjettömän systeemin kun ei meinaa kärkiväli pysyä messissä ihmeelisesti ISONEE ajon aikana :roll:
wellu

Minna&FatBoy kirjoitti:
huh huh... mitähän tohonkin sanois :roll: oon sanaton (kerrankin)
Niinpä utta eihän sun tartte mitään sanoakkaan sullahan on kädet :lol: :lol: Outo juttu että saatiin sut sanattomaksi Minna :wink:
otettu olen 8)
Sepixlh
Viesti:

wellu kirjoitti:[
Ajatus muuten hyvä mutt meinasin talvella vaihtaa kärjettömän systeemin kun ei meinaa kärkiväli pysyä messissä ihmeelisesti ISONEE ajon aikana :roll:
Tää menee jo raakasti off topic.....
Tuo on hyvä veto, itsellä on Crane Hi-4 SF race ja lähes kaikki ongelmat joita luulin jossain välissä jo kaasarin säätö ongelmiksi katosivat. 8)

Minna&Fatboy kun Wellun kanssa ollan ujoja poikia niin näin virtuaalisesti voidaan sentään saada sut hiljaiseksi :D
-Burt Munro
Minna&FatBoy
Viesti:

wellu kirjoitti:Niinpä utta eihän sun tartte mitään sanoakkaan sullahan on kädet :lol: :lol:
Niin... millähän mäkin puhuisin jos ei olis käsiä... :roll:
Sepixlh kirjoitti:Minna&Fatboy kun Wellun kanssa ollan ujoja poikia niin näin virtuaalisesti voidaan sentään saada sut hiljaiseksi
...ja mun pitää vissiin vetästä virtuaalikännit, että toivun tästä ja saan räpsyteltyä teidät takas ruotuun... :wink:

Joopa joo, nyt mennään kyllä jo reilusti ohi topicin. Heräs vaan kysymys, et miten ihmeessä tää läppä liittyy pakoputkiin...? 8O On aasilla pirun pitkä silta :roll:
wellu

Minna&FatBoy kirjoitti: ...ja mun pitää vissiin vetästä virtuaalikännit, että toivun tästä ja saan räpsyteltyä teidät takas ruotuun... :wink:

Joopa joo, nyt mennään kyllä jo reilusti ohi topicin. Heräs vaan kysymys, et miten ihmeessä tää läppä liittyy pakoputkiin...? 8O On aasilla pirun pitkä silta :roll:
Toivottavasti sulle ei tule oikeeta koistista niistä känneistä :lol: No kato ku kaikki jututhan liittyy tavalla tahi toisella Putkiin :wink:
Sepixlh
Viesti:

Minna&Fatboy tämähän tietenkin liittyy siihen sun naapurin valitusvirteen kovista äänistä :wink:
-Burt Munro
Minna&FatBoy
Viesti:

Sepixlh kirjoitti:Minna&Fatboy tämähän tietenkin liittyy siihen sun naapurin valitusvirteen kovista äänistä :wink:
Meinaatko että niihin toimis räpsyripset yhtä hyvin ku suhun, vai? 8O

WOW! Tota en muuten oo vielä kokeillutkaan! Pitää varmaan hipsiä ihan hiljaa tonne niitten keittiön ikkunan alle räpsytteleen... Lisäisköhän jäinen nurmikko paljaitten varpaitten alla yhtään yritykseni uskottavuutta... :roll:
Sepixlh
Viesti:

Minna&FatBoy kirjoitti:
Meinaatko että niihin toimis räpsyripset yhtä hyvin ku suhun, vai? 8O

WOW! Tota en muuten oo vielä kokeillutkaan! Pitää varmaan hipsiä ihan hiljaa tonne niitten keittiön ikkunan alle räpsytteleen... Lisäisköhän jäinen nurmikko paljaitten varpaitten alla yhtään yritykseni uskottavuutta... :roll:
Osui ja upposi :oops: jos ei tuo toimi niin naapurihan taitaa tykätä enemmän pojista 8O mutta en tule kyllä teille räpyttelemään :D
-Burt Munro
Harley Potter

Viesti Kirjoittaja Harley Potter »

...mites tää kaikki liittyy alkuperäiseen aiheeseen. :?
Vastaa Viestiin