Pohjolan edullinen vakuutus
joopa joo
miks viesti ei näy
Re: Asiat selvis.
Itellä -82 soveli,osakaskon sain tarkastuksenevo-häjy kirjoitti:Pohjolan täti soitti just äsken ja vakuutus asiat nyt harvinaisen selvät.Mun pyörä oli siis vm. 1990 mallia,kasko-vakuutushan myönnettiin max 15.v vanhoihin pyöriin,jos otan vakuutuksen tän vuoden puolella niin saan sen jos otan ens vuoden puolella niin en saa,koska sit pyörä on jo 16.v vanha,jännää.Ei tartte tehdä mitään tarkastusta,tarkastus tehdään ainoastaan uusiin pyöriin,samoin vakuutuksen keskittäminen ainoastaan uudet HD:t vaatii sen.Nyt se on vakuutettu listahinta mopon mukaan ja jos haluan voin tarvittaessa ottaa yhteyttä tarkastajaan,ja tehdä siitä tarkemman arvion.Joulu on ihmeiden aikaa.Pitäsköhän lähtee ajelemaan heti sehän on nyt vakuutuksissa.Iso hali Pohjolan vakuutus tädeille ja hyvää Joulua.Ai niin ja sit se kiva täti sano,että jos on yli 10% muutokset otteessa niin sit tää mun mopokin vaatisi tarkastuksen.
jälkeen.
Tarkastus tehtiin pohjolassa,vakuutus A-vakuutuksessa.
Nykyään kun ovat kuulemma samaa virmaa.
Jos olisin ollu uus asiakas,niin asiaa
olisi kuulemma mietitty pitkään,että annetaanko
osakaskoa.
A:n asiakas olen kyllä ollutkin 20-vuotta.
- ivaanajulma
Oonko lie tyhmä uusi mopon omistaja, mutta meidän vakuutusyhtiö lupasi kättelyssä täydet bonukset mun syyskuussa ostamaani Sportster.. Tosin saattoi silläkin ollla vaikutusta että ollaan miehen jatkuvasti vaihtuvista jenkkibiileistä valitettu yhtiöön et vakuutukset ei ihan mene niin kuin olisi tarkoitus.. Vettestä kun tuli taas kasko huomautus vaikka pistin pulkan seisomaan jo ennekuin ostin moponi 
Elvis The King
Elvis The King

joopa joo
Kyllä,ainoastaan palo-ja varkaus osan joutuu maksamaan.Harvemmin se hirvi törmää pyörään talvi aikaan tallissa.Mutta jos pyörä kaatuu tallissa,niin törmäys vahinko korvaa sen.Ilkivalta vakuutuksesta ei oo oikeestaan mitään hyötyä.