Tuon bensan valumisen suhteen olen ollut vähintäänkin paranoidi. Kaikki reiät ja röörit tankista kohokammioon on kasvatettu niin isoksi kuin se mahdollista on, pariksi päiväksi oli mukavasti puuhaa mutta se olikin ainoa hyöty. Hanan "imuputki" on jotain 5mm nykyään, kanavat isommat ja neulaventtiilin reiän porasin reippaasti isommaksi. Oon tehnyt jo kaikenlaista tyhmääkin, kuten mm. kerännyt ajoviimasta patopainetta tankkiin. Seuraava askel on bensapumppu tai sitten nostaa tankkia metrillä ylöspäin
Mittailin jo aiemmin puristuspaineita, vähän olematontahan se on tuolla polkumopolla.. Noin 115 PSI näytti, takapytystä paineet vaan nousee paljon laiskemmin kuin etupytystä. Takapytty savuttaakin, oon varmaan sössinyt jotain konetta kootessa. Pah.
Tuo mun lambdamittari on kauhee piuhakötöstys, pitää kokeilla vähän siistiä sitä jos kävis tien päällä vetämässä sen kanssa niin ainakin näkis että meneekö se laihalle vai ei. Dynossa ei mene vaikka kuinka huudattais. Eikä kyllä paukukkaan.
Viikonloppuna säätelin sytytystä oikein urakalla, mutta en oikein saanut mitään järkevää aikaan. Ei meinaa millään saada tuolla CDI-sytkällä samoja lukemia kuin magneetolla. Ihmeen vähän vaikuttaa tehoihin sytytyksen ajoitus, 41-45hp on aina vaikka sytkän vetäis miten perseelleen. Käyrän muotokin on melko sama joka vedossa.
Olin muuten kätevä ja liimasin ajoitustulpaksi kuumaliimalla pleksin. Toimi hyvin mutta kannattaa olla nopea kun ajoitusta kattelee