Rautapään remontti
Kyllä se täksi kesäksi ajoon laitetaan! Päätä ylös ja talliin! Torstainahan mä oon muutenkin tulossa talkoilemaan sinne, joten jos samalla "vähän" aloitettaisiin sunkin pyörää...Fe kirjoitti: voi olla, että tästä tulee niin sanottu välikesä ja laitetaan pata kerralla kaikkialta uusiksi. Meneehän siihen lompakollinen jos toinenkin rahaa, mutta jos tekis kerrankin kunnolla kaiken alusta loppuun. ...Ja samallahan sitä voi vähän kutitella muutenkin...
Aivan samanlaisia kokemuksia nöösipoikana noista "pussihousuista".hemuli kirjoitti:Smuige ymmärsi vähän väärin... En tarkoittanut että JC:n pitäisi myydä reserviosansa, viittasin vain takavuosien kohtaamisiin mobilistiväen kanssa - tarvitset jotain osaa kipeästi ja laitat ostoilmoituksen mediaan, pussihousu soittaa sulle ja kertoo että hänellä onkin kolme samanlaista osaa mutta ei myy niitä. Revi siitä sitten huumoria...
JC:hän ei missään vaiheessa ollut tarjoamassa osiaan, vastasipa vain Smuigen huutoon mahdollisista ylimääräisistä osista.
Ja itseäni lainaten
Ei, ei, en minäkään Joe Coolia morkkaa, hänhän hänkki osat omaan tarpeeseensa ja muutakin romua siinä ohella.smuige kirjoitti:No toisaalta jokainenhan vastaa omista romuistaan... ja saattaahan noita joskus tarvita itsekkin
Ja vielä sekin, että olivat kaikille tarjolla. Joku hankki varalle.
Ja niinkuin Hemuli sanoi, minähän hänellä (JC) olevista osista mainitsin...
Sori jos tuli väärinkäsitystä asiasta.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Pojat pojat, ei mitään hätää eikä väärinkäsityksiä
Ja sylinterit+tykötarpeet tosiaan ostin ihan omiksi tarpeiksi varmuuden vuoksi, kun rautis haukkaa öljyä ihan riittävän miehekkäästi. Kiitos Smuigelle auttamisesta asiassa.
Hemulin heitto oli oikein mainio näistä kunnon pussihousuista ja itsekin olen osaltani lietsonut tätä teemaa, joten hyväntahtoisen huumorin piikkiin minä ainakin pistin sekä Smuigen että Hemulin heitot
Mutta siinä kun tuli mukana minulle tarpeetonta tavaraa, niin toki joutavat pois ja kolme kyselijää tuotteilla jo olikin - palaan huomenna asiaan ....
Hemulin heitto oli oikein mainio näistä kunnon pussihousuista ja itsekin olen osaltani lietsonut tätä teemaa, joten hyväntahtoisen huumorin piikkiin minä ainakin pistin sekä Smuigen että Hemulin heitot
Mutta siinä kun tuli mukana minulle tarpeetonta tavaraa, niin toki joutavat pois ja kolme kyselijää tuotteilla jo olikin - palaan huomenna asiaan ....
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Noniin, eli kaikki korjattavissa! Seuraavaksi pitäisi alkaa rakentamaan voimamoottoria, mikä on polkaistavissa käyntiin, ja pystyy ajelemaan myös taajamassa. Nyt kun tarkoituksena on tehdä koko motti kerralla kaikkialta kuntoon laadukkaista osista, pitäisi miettiä mistä sen tekee. Tietysti voimaa saa olla.
Omia romuja katsellessa tuli ilmi, että koneessa on tällä hetkellä ollut Y merkinnällä olevat nokat. (Laatikossa mulla on muistaakseni PB+ nokat eli ilmeisesti vakiot) Kansissa on joskus joku tehnyt siistimistä. Sylinterit (joista toinen irtosi kahdessa osassa..) oli porattu 0.02 ylikokoon.
Eli nyt kaikki rautisfriikit ehdotelmia täydellisestä katumoottorista. Kyseessä on vuosimallin -62 kone pelkällä kiksillä.
Omia romuja katsellessa tuli ilmi, että koneessa on tällä hetkellä ollut Y merkinnällä olevat nokat. (Laatikossa mulla on muistaakseni PB+ nokat eli ilmeisesti vakiot) Kansissa on joskus joku tehnyt siistimistä. Sylinterit (joista toinen irtosi kahdessa osassa..) oli porattu 0.02 ylikokoon.
Eli nyt kaikki rautisfriikit ehdotelmia täydellisestä katumoottorista. Kyseessä on vuosimallin -62 kone pelkällä kiksillä.