Kypäräasiaa
Tuosta Osbe Rufuksesta sen verran et on ollu käytös nyt keväällä parin tuhannen kilsan verran ja ei siinä kyl mitään valittamista. varsin hiljanen sarjassaan mielestäni. Leuka osa ei oikeen tahdo enää pysyä kunnolla paikoillaan kun vauhti kasvaa reilusti yli motari sallitun vaudin, mut pitänee muistaa et ei se nyt sentään mikään umpi potta oo. En mä voi muuta ku kehua tätä. Nolan 01 mun piti ostaa ja olin sen jo päättäny mut sit mp-messuilla kauppias sai mulle myytyy tän. (enkä ollu muuten kännissä). Myyjää en ny muista mut pohjosen poikia oli. olisko ollu Oulu? Tarkistan ku jostain löydän kuitin. Sitten vielä hinta. Edullinen! 99 ekua. Sopi itelle vielä paremmin kuin hyvin budjettiin.
Jotta näin
Jotta näin
-Know your enemy-
Tuli sitten ostettua toi airoh sv55. Istuu hyvin päähän paitsi koko piti ottaa XL kun muissa merkeissä on menny L. Oisko pää ollu viikonlopun jäljiltä turvoksissa..?
Toi erillinen aurinkovisiiri on ideana ainakin hyvä, ja kypärän pukeminen helppoa kun saa ton leukaosan auki. Myöhemmin näkee sitten miten toimii käytössä.
Toi erillinen aurinkovisiiri on ideana ainakin hyvä, ja kypärän pukeminen helppoa kun saa ton leukaosan auki. Myöhemmin näkee sitten miten toimii käytössä.
AGV
Mitenkä tuo AIROHin irrotettava leukakoppa juttu toimii?
Kokemuksia?
Onkohan millä merkeillä tollasta vastaavaa leuka hässäkkää, kuin Roofilla? Eli että kulkis mukana, muttei edessä...
Oma mielipide Roofista on, että aivan paska ajossa. Universaali, ei käy mihinkään!
Kokemuksia?
Onkohan millä merkeillä tollasta vastaavaa leuka hässäkkää, kuin Roofilla? Eli että kulkis mukana, muttei edessä...
Oma mielipide Roofista on, että aivan paska ajossa. Universaali, ei käy mihinkään!
- Sporttiboy
- Viesti:
J1:sestä ei kokemuksia, mutta vaimolla jo toista vuotta päässä C2 ja väittää, ettei ikuna vaihda kun enintään uudempaan vastaavaan...uuze kirjoitti:Alko toi Schuberth:in J1 kiinnostamaan. Onko kokemuksia kellään? Hinta saksasta oli n. 360 euroo plus postikulut.
Onhan se iso mutta kuulemma aika napakka ja hiljainen, ja sit siihen saa kaikkia kivoja lisäkilkkeitä jos vaan lompakko kestää niinku sinihammastoimisia viihdekeskuksia ja ilmeisesti lähestulkoon ainoon markkinoilla olevan toimivan sinihammaskypäräpuhelimen.
Mä en aja sellaisella niin siks säästyy rahat ja korvat
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Mistähän tällääsiä naamaria kuten kuvasta??Tälläänen naamalla vois jaksaa ajella jo vähän pidempiäkin matkoja...
Naamari rumille
Naamari rumille
Sportster alla jälleen.
- ivaanajulma
Re: AGV
matant kirjoitti:Mitenkä tuo AIROHin irrotettava leukakoppa juttu toimii?
Kokemuksia?
Mulla on kokemusta ja sanoisin että toimii ihan ok. Lennossahan sitä ei poista/asenna vaan tarvii kyllä pysäyttää tien sivuun ja ottaa potta päästä ennenkuin asennushommiin ryhtyy. Itse asennuksessa ei mene kuin hetki. Nips, naps ja nips, naps ja kypärä on valmis.
Itse olen pitänyt tuosta irrotettavasta leukasuojasta. Tänäkin aamuna olisi ollut liian kylmä herkälle hipiälleni ajella avopotassa, mutta iltapäivällä auringon lämmittäessä umpikypärä ahdistaa.
Elvis The King
Elvis The King

Bike lehden välissä oli More motorwear esite, ilmeisestikkin joku uusi merkki, eivät näyttäneet pahanhintaisiltakaan, ovat tulleet just kauppoihin.
More capitain maksaa 149 ja Fighteri 89eskoo ja molempia saa mattamustana. Pitänee käydä kuulaan kokeilemassa. Huomasinpa muuten ettei banditit ole hyväksyttyjä, ottais päähän ostaa kallis kypärä ja sit vielä saada sakot seriffeiltä.
More capitain maksaa 149 ja Fighteri 89eskoo ja molempia saa mattamustana. Pitänee käydä kuulaan kokeilemassa. Huomasinpa muuten ettei banditit ole hyväksyttyjä, ottais päähän ostaa kallis kypärä ja sit vielä saada sakot seriffeiltä.
Tuolta taitaa saada myös kokovartalo naamariahemuli kirjoitti:nicnac kirjoitti:Mistähän tällääsiä naamaria kuten kuvasta??...
www.sincity.fi:mrgreen::mrgreen:
Sportster alla jälleen.
nicnac kirjoitti:Tuolta taitaa saada myös kokovartalo naamariahemuli kirjoitti:nicnac kirjoitti:Mistähän tällääsiä naamaria kuten kuvasta??...
www.sincity.fi:mrgreen::mrgreen:
![]()
![]()
EI, kun ne on sadeasuja...
-- Jakke --
Noista Craftin kypäristä vielä. Itse ostin kypärän Pirkkalassa toimivasta puljusta (Teollisuusalue 3-tien kupeessa). Hyllyssä taisi olla useimmat Craftin mallit ja kokojakin löytyi mukavasti sovitettavaksi.
http://www.motodudes.fi/
Näyttävät olevan vielä alennuksessakin. Mielestäni hinta-laatusuhteeltaan vähintäänkin ihan kohtuullinen ostos. Kevyt ja kohtuu hiljainen. Kypärähän on kuitukypärä, mikä on hyvä pitää myös mielessä ostoksille lähettäessä.[/url]
http://www.motodudes.fi/
Näyttävät olevan vielä alennuksessakin. Mielestäni hinta-laatusuhteeltaan vähintäänkin ihan kohtuullinen ostos. Kevyt ja kohtuu hiljainen. Kypärähän on kuitukypärä, mikä on hyvä pitää myös mielessä ostoksille lähettäessä.[/url]
-
Softail1977
Boxer V-- Toimii!
Itselläni on Roofin Boxerista uusi V malli jossa on leukaosassa ja katolla ilmanottoaukot toisin kuin vanhemmassa mallissa. Myös lukitussysteemi on uusittu.
Ainakin itsellä kypärä on toiminut hyvin ja on monikäyttöisyydeltään erinomainen.
Plussat:
- Monikäyttöisyys
- Ilmastointi toimii (uusi V malli)
- Laaja visiiri --- näköalue
Miinukset:
- Meluisa
- Leukaosa on aika lyhyt
Allright ei ainakaan tälle vuodelle ottanut mallistoonsa V-mallia, joten jouduin tilaamaan kypärän Englannista. Koko löytyi sovittamalla vanhempaa malli joka löytyi em. myymälän hyllystä. Hintaakaan posteineen ei kypärälle tullut Briteistä vanhaa mallia enempää.
Ainakin itsellä kypärä on toiminut hyvin ja on monikäyttöisyydeltään erinomainen.
Plussat:
- Monikäyttöisyys
- Ilmastointi toimii (uusi V malli)
- Laaja visiiri --- näköalue
Miinukset:
- Meluisa
- Leukaosa on aika lyhyt
Allright ei ainakaan tälle vuodelle ottanut mallistoonsa V-mallia, joten jouduin tilaamaan kypärän Englannista. Koko löytyi sovittamalla vanhempaa malli joka löytyi em. myymälän hyllystä. Hintaakaan posteineen ei kypärälle tullut Briteistä vanhaa mallia enempää.
-
piese
http://www.hoverfin.comHileD kirjoitti:No niin. Löyty tuo kuitti, mikä se myyjä liike oli mp-messuilla jolta ostin tuon potan. Osbea myy Hovesport Oulusta. Ja kerran vielä että hyvä on ostos ollu.