Rauttiksen huohotusletkut

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jan'shovel-70
Viesti:

Rauttiksen huohotusletkut

Viesti Kirjoittaja jan'shovel-70 »

Kyseessä -81 rauttis,ajattelin muuttaa huohotusletkuja niin et ottais ilmansuodattimelle menevän pois ja laittais väliin tarvikehuohottimen,sais vähän letkuja vähemmäksi ja ei sotkisi ilmansuodatinta. Onko mielipiteitä? 8)
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ei aiheuta mitään ongelmia. Vedä uusi huohotusletku vaan niin että siihen ei pääse syntymään alakautta kiertäviä mutkia - huohotusilman mukana kulkeva öljy kerääntyy näihin mutkiin ja kun sitä tulee tarpeeksi yskäisee se ne pihalle letkun päästä.
jan'shovel-70
Viesti:

hemuli kirjoitti:Ei aiheuta mitään ongelmia. Vedä uusi huohotusletku vaan niin että siihen ei pääse syntymään alakautta kiertäviä mutkia - huohotusilman mukana kulkeva öljy kerääntyy näihin mutkiin ja kun sitä tulee tarpeeksi yskäisee se ne pihalle letkun päästä.
Ok,kiitti.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Itse laitoin -81 rautikseen letkun kulkemaan loivassa kaaressa alaspäin ja nippusiteellä kiinni alkuperäisen jalkatapin kohdalle. Letkun päähän asensin Hot Bikelta hankkimani suodattimen estämään paskan kulkeutumisen letkua pitkin koneeseen.

<--- Suodatin näkyy tuossa mun Avatarissa maihinnousukengän yläreunan kohdalla (nilkka)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
jan'shovel-70
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti:Itse laitoin -81 rautikseen letkun kulkemaan loivassa kaaressa alaspäin ja nippusiteellä kiinni alkuperäisen jalkatapin kohdalle. Letkun päähän asensin Hot Bikelta hankkimani suodattimen estämään paskan kulkeutumisen letkua pitkin koneeseen.

<--- Suodatin näkyy tuossa mun Avatarissa maihinnousukengän yläreunan kohdalla (nilkka)
Mä aattelin laittaa alkuperäisen jarrunestesäliön kiinnikkeisiin,siinä olis sopivasti tilaa suodattimelle.
Vastaa Viestiin