mikä vikana?...
mikä vikana?...
mikä vikana kun dynafxd ei lataa
....pyörään on vaihdettu uusi säädin ja käämi pakka.ja pyörään ei oo tehty mitään omia viritelmiä,ja on vm.2001.
Onko akku kunnossa?
Onkos säätäjän ja akun maadoitukset kunnossa?
Johto/johtoja poikki?
Löysä tai muuten huono liitos?
Onko laturi (käämi) mitattu ennen säätäjää?
Paljonko jännitettä tulee tyhjäkäynnillä ja kierroksilla, vai tuleeko?
Eikös noin uudessa ole vielä takuu?
Eli eikun mittailemaan, suosittelisin kyllä ottamaan mukaan jonkun sähköihin perehtyneen.
Niin muuten uusi laturi, säädin tai akku voivat myös olla valmiiksi hajalla.
Kimmo
Onkos säätäjän ja akun maadoitukset kunnossa?
Johto/johtoja poikki?
Löysä tai muuten huono liitos?
Onko laturi (käämi) mitattu ennen säätäjää?
Paljonko jännitettä tulee tyhjäkäynnillä ja kierroksilla, vai tuleeko?
Eikös noin uudessa ole vielä takuu?
Eli eikun mittailemaan, suosittelisin kyllä ottamaan mukaan jonkun sähköihin perehtyneen.
Niin muuten uusi laturi, säädin tai akku voivat myös olla valmiiksi hajalla.
Kimmo
...kele, tämmöisiin pikkuhommiin ole ennenkään mitään ns. ammattimiestä tarvinut pyytää.
FLHTK -11
FLHTK -11
- Mopopoika -65
- Viesti:
-
jep
Onko niin ettei dealerilla ole mitään käsitystä siitä missä vika? Vaihdettiinko noi palikat dealerilla sun laskuun vai vaihdoitko ite?
Olen Kimmos kanssa samaa mieltä tuosta takuujutusta, kyllä niiden pitäis pystyä tuohon ratkaisu löytämään liikkeessä kun on noinkin uudesta fillarista kysymys. Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä maahantuojaan ja kysyä että missä korjataan ja koska?
Olen parista tc:stä kuullut että laturin kanssa on ollu vähän ongelmia. Toisesta meni staattori ja toisesta roottori. Noin 50000 ajettuja molemmat, tosin matkamalleja ja varustettu suurempitehosella laturilla.
Olen Kimmos kanssa samaa mieltä tuosta takuujutusta, kyllä niiden pitäis pystyä tuohon ratkaisu löytämään liikkeessä kun on noinkin uudesta fillarista kysymys. Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä maahantuojaan ja kysyä että missä korjataan ja koska?
Olen parista tc:stä kuullut että laturin kanssa on ollu vähän ongelmia. Toisesta meni staattori ja toisesta roottori. Noin 50000 ajettuja molemmat, tosin matkamalleja ja varustettu suurempitehosella laturilla.