Trolli tai ei, kovin paljon kysyjällä ei ainakaan ole hajua moottoripyörien rakentamisesta.
Jos ostat kolaroidun sportin (siis jos jostain löydät sellaisen) niin miksi pitäisi tehdä laittomasti ja kikkailla papereiden kanssa? Miksi ei rakentaisi siitä kolarivehkeestä sellaista minkä haluaa.
En oikein ymmärrä mitä oikein haluat - en tosin olisi ihan varma ymmärrätkö itsekään. Yhdessä lauseessa puhut chopperin rakentamisesta, toisessa taas kaavailet tekeväsi sen niin että japaninpyörän rungolle ei tehdä muuta kuin maalataan uudestaan. Sitten taas valitat kun valmiina ei saa sellaisia pyöriä jotka miellyttää mutta kuitenkin puhut koko ajan pyörän kasaamisesta osista. Tiedätkö ylipäänsä mistä chopperin rakentamisessa on kyse?
Eikö kannattaisi ostaa mahdollisimman edullinen lähtökohta piittaamatta siitä miltä se ostohetkellä näyttää ja sen jälkeen rakentaa lain sallimassa 50% rajoissa siitä sellainen minkä haluat. Jos siis tiedät minkälaisen haluat. Jos vähänkään pyörittelet sitä MMAF:n sivulta löytyvää prossalaskuria niin huomaat että viidelläkymmenellä prossalla tekee jo todella paljon.
no on kai tuo nyt aika näkyvää että kovin märkä korva tässä asiassa olen..en kai muuten tyhmiä täällä kyselisi..tarkoitus onkin että saisin itse rakentaa mahdollisimman alusta itse kaiken jotta oppisin ja noista jotain tajuaisin..perse eellä puuhun
muutaman vilkun vaihto ja haarukan kallistus ei ole tarkoitus vaan pikku hiljaa ajallaan rakentaminen alusta loppuun ja siihen pennosten sijoittelu sitä mukaan kun löysää riittää.tietenkin taitojen mukaan..ei tässä sorvia olla ostamassa
usein sporstereiden lähtöhinta on liian kova kun omaan tapaiselleni tumpelolle jo uuden ehjän pyörän ja sen kaveriksi sitten ns.projektia haikailisin jota vois sillon tällön räknätä..
valmiita saa mutta ne maksaa ja valmista en halua taioikeastaan tarvi tähän nikkarointi intoiluun..jos uuden tuhoo niin se vituttaa huomattavasti enemmän kuin vanhan räsän "muokkaaminen"..ja kuten sanoin tässä olis jo runko katsottu valmiiksi
no jaa kiitti tuosta MMAF linkistä ja (muutamista hyvistä vastauksista mitä aikasemmilta kavereiltakin irtosi)..siellä onkin aika mukavasti tietoa asiasta.
pahoittelen koko viestiä kun se nyt näytti useille olevan piikki lihaan. hyvät pärinät vain ja toivottavasti ei sada koko kesää