couch surfing ja hospitality club, onko joku listoilla?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Suski
Viesti:

couch surfing ja hospitality club, onko joku listoilla?

Viesti Kirjoittaja Suski »

löysinpä päivänä muutamana netistä linkin näihin hommiin, couch surfing ja hospitality club eli joku käytännössä tarjoaa vapaata sohvaa ilmaiseksi majoitukseen ulkomailta Suomeen syystä tai toisesta tuleville vieraille ihmisille. sama toimii tietysti toisinpäin, ja mä kun oon tällainen kyläluuta ja rakastan vieraita, liityin sakkiin.

omana taka-ajatuksena on joskus saada aikaiseksi ottaa mopo, ajaa eurooppaan ja punkata sitä kautta tutuksi tulleiden sohvalla tarpeen mukaan, sekä majoittaa meille myös suomeen tulevia motoristeja. musta kuulostaa ihan kivalta, ja tuon jutun turvallisuudesta voi lukea sivuilta enemmän. sitä paitsi, ei kai kukaan lähde itävallasta asti suomeen puukottamaan mua ja rikkomaan meidän Pentikit? :P

onko kellekään tuttu juttu?
Kuva
*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
AngelOfAvalon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AngelOfAvalon »

Juttelin kavereiden häissä parisen vuotta sitten tyypin kanssa, joka oli harrastanut vastaavaa toimintaa jo vuosia. Kehui kovasti, että homma toimii ja on saanut valtavasti uusia kamuja ympäri maailmaa. Heppu itse asui Tukholmassa ja sanoi, ettei ole ollut ensimmäistäkään ongelmaa sohvalle majoittujien taholta. Kuten totesit, tuskin ne viitsii matkustaa tänne asti sun Pentikejä tuhoamaan... :P
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
Suski
Viesti:

ja jumaliste, jos mieskään ei uskalla koskea ilman lupaa mun Pentikeihin, ja se ulkomaan hurja uskaltais, se ei tiedä mikä sillä on vastassa :evil:

mun Pentikit on pyhiä :twisted:

:D
Kuva
Tiger Antero

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Ihan elämän tapa asia em. myös ne Pentikit. Nii, tuo on mukava juttu, itellä oli Kirkiisialainen gynegologi vajaan viikon yötä! Koulutuksensa johdosta puhui hyvää englantia ja oli oikein viehättävä ihminen kaikkella tapaa.

Lähdin illaksi esittelemään kaupunkia & meno mestoja, hokasin, että hänen viikko ansio oli sama kuin stadissa tuoppi!
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Käväisin vilkaisemassa noita sivustoja ja ainakin toi Hospitality Club vaikutti niin kiinnostavalta, että signeerasin meidänkin perheemme sinne. Tosin painoin enteriä väärässä kohtaa ja nyt me ei sitten osata kuin suomea :oops: No kunhan hyväksyvät/hylkäävät meidät, pääsen korjaamaan tiedot. Siihen asti jännätään kuis kävi meidän "Family of 3, interested in American cars and motorcycles. Location only 30 min from Helsinki City center, yet a genuine Finnish country home"

:wink:
Elvis The King Kuva
Suski
Viesti:

^ no jollei kukaan muu ota meihin yhteyttä, reissataan sitten vuoronperään toisillamme ja ollaan sitten ihan ummikkoja :D

eikä mua haittaa vaikka sulla ei oo muuta kielitaitoa, me osataan suomea :P
Kuva
Vastaa Viestiin