Laivayhtiöiden hinnaneroista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
tipi
Viesti:

Laivayhtiöiden hinnaneroista

Viesti Kirjoittaja tipi »

Huomasin vaan että kannattaa vähän verrata laivalippujen hintoja :roll: Esim. superiin meno-tulo matka Tukholman kautta tulee Seawindilla n. puolta halvemmaksi kuin Finnlinkillä 8) Muista yhtiöistä en edes kysynyt :o
ei mopolla mahottomia
Zmaisa

Viesti Kirjoittaja Zmaisa »

Meillä lähtö la 19.5 Viikkarilla Hki-Tukholma ja paluu 31.5. Tukholma-Hki (Viking), 2 mopoa ja 2 ihmiseläjää 216e. Meinattiin ajella rauhakseltaan ja maisemoista nauttien, eikä tolla shovelilla persii kestä muutenkaan ihan mahottomia päivärupeamia :lol:

Sattuuko muita samoille laivoille...?
BikerBoop

Viesti Kirjoittaja BikerBoop »

Tuolla privapuolella jo selitinkin tätä asiaa.

Menee sitä bensaakin ajaa ruottin läpi.. Et ei hinta iha suoraan verrannollinen mun mielestä.

Finnlinkin 6hlö ja mopot 206? per nuppi, ainaski ko menee 16.05.07 yli. HKI-Travemünde. Tää hinta siis yhteen suuntaan. Sapuskat ja sauna kuuluu hintaan.

Mitäs se seawind muuten ottaa? Jollain pitää tulla Norrtäljen jälkeen takasin suomeen, ei o lomapäiviä ajaa enää Travemünden kautta :lol:
Viimeksi muokannut BikerBoop, 12:38 24.04.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today..
BikerBoop

Katoin ihan piruuttani viamicheliinistä, Travemünde-Bussloo 446km, Tukholma-Bussloo 1325km. On siinä jonkun verran bensarahaeroo. Eli siis jos verrataan lauttojen hintoja. Nää matkat siis hypoteettisia, ko eihän kukaan moottoritietä aja.. Eli Ruottis vielä vähän pitempi pikkuteitä mut Saksas en kyl pääse pikkuteitä IKINÄ perille.. :twisted: Jää mulla pian Superi käymättä.

Älkääkä kukaan perustelko ajonautinnolla, hlökoht ruottissa miljuuna kertaa ajaneena siirrän sen ajonautinnon siihen että ajan pari ylimäärästä kurvaa euroopassa. Hlökoht. Siis että yks suunta ruottin läpi riittää mulle.
Viimeksi muokannut BikerBoop, 14:07 24.04.2007.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vallu
Viesti:

Nohnoh

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Biker Boop
Älkääkä kukaan perustelko ajonautinnolla, hlökoht ruottissa miljuuna kertaa ajaneena siirrän sen ajonautinnon siihen että ajan pari ylimäärästä kurvaa euroopassa.
Siis ainakin mun soffa on niiiiiiiin ihana ajettava, että ajelen aina mieluummin Ruottin läpi kuin kelaan torpeedoita jollain tylsällä lautalla. Ajellaanhan sitä kotitietäkin joka armas päivä ja aina tuntuu yhtä kivalta. Siis vika taitaa ollakin Sun mopossa eikä Ruottissa. :wink:
Ruotsi on hieno maa kurvailla. Pakkokos sitä on aina ajaa pitkin nelosta!
Nimim. pari miljoonaa kertaa...
BikerBoop

:lol:

Joo joo, sanoinkin että kun on nähty ja koettu, niin mielummin muualla euroopassa tästä etiäppäin. Eli että siirrän ajonautinnon muualle. SE ei tarkoittanut suinkaan suoraan motorbaanaa! Ja itselleni perään irvailin, että kylläkin ruattissa saa ajaa pikkuteitä ja löytää perillekkin! Saksassa on aina muutamakin ylimääräinen mutka ajettavana kun yrittää maisemareittejä käyttää. Eikä siinä meinaa auttaa mitkään satelliittihässäkät yhtään mitään..

Eikä aina se soffa, vaan joskus se peffa, hahaa! Tosin itse mieluusti sitä vähän tässätarkoituksessa koulinkin.

Mutta kun takas tullessa ruattin läpi joka tapauksessa, niin muuallakin kiva ajaa.

Ja hiiohoi ja voi; olihan tässä toki tarkoitus verrata lautan hintoja, itse hairahdin sivupoluille..
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Seawind Tku - Stokis - Tku Norrtäljen aikoihin : 128 ? menopaluu
4 ukkoa, vani ja kaks mopoa. :D "Hieman" enemmän Siljalla / Viikkarilla

On tainneet loppua mopopaikat jo kys lautoilta? Kun kuukausi sitten ostin liput, niin sillon oli 1 mopopaikka vapaana...

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Vastaa Viestiin