Vinkkejä mopon ostoon, TC versus EVO
Vinkkejä mopon ostoon, TC versus EVO
Päivää kaikille pitkän foorumi-tauon jälkeen. Olen suunnitellut tässä uudemman, käytetyn HD:n ostamista. Kaipaisin vähän kokemuksia otsikossa mainittujen moottoreiden kestävyydestä ja siitä miten remppaaminen / huolto onnistuu kotosalla. Tiedän että kestäähän ne, mutta eikös TC ole mahdotonta tehdä täysremonttia ehtoopuolella sen rakenteen johdosta. Myös kulutuslukemat kiinnostaa esim. Roadking evo vastaan TC ruisku/kaasari kulutuksessa (vakiokoneet). Tulee kuitenkin aika paljon ajettua mm. työmatkoja jolloin kulutuksella on merkitystä. Onko muuten millaisia ajokokemuksia tosta roadkingistä ? Toinen vaihtoehto jota olen puntaroinut on yöjuna. Ei varmaan matkapyöränä kingiin vertailukelpoinen, mutta kuulisin siitäkin käyttäjien kommentteja.
???
Mikäs helvetin vastaus tuo oli???
Olisit edes laittanu linkin vanhempaan keskusteluun,
mutta kiitoksia paljon ei mistään!
Kerronpa stoorin.
Kuusi vuotta sitten yks paikallinen (pikkasen mua vanhempi) HD-tyyppi sanoi mulle näin baarissa kaljojen rohkaisemana:
Tyyppi: - Sä ajat tolla Sportster väärällä tavalla...
Minä: - Luulin että sai ajaa kuten haluaa?
Tyyppi: - Sä ajat poika väärällä tavalla...
Minä: - Aijaa. Enpä tiennyt sitä.
Jatkoin nostamalla käden hänen naaman korkeudelle ja ojentamalla keskisormen kansainväliseen viittomaan.
Minä: - Mutta tiedän että tämä tarkoittaa kiitoksia!
Keskustelu loppui siihen!
Kerronpa stoorin.
Kuusi vuotta sitten yks paikallinen (pikkasen mua vanhempi) HD-tyyppi sanoi mulle näin baarissa kaljojen rohkaisemana:
Tyyppi: - Sä ajat tolla Sportster väärällä tavalla...
Minä: - Luulin että sai ajaa kuten haluaa?
Tyyppi: - Sä ajat poika väärällä tavalla...
Minä: - Aijaa. Enpä tiennyt sitä.
Jatkoin nostamalla käden hänen naaman korkeudelle ja ojentamalla keskisormen kansainväliseen viittomaan.
Minä: - Mutta tiedän että tämä tarkoittaa kiitoksia!
Keskustelu loppui siihen!
Tuota noin, mun vastaus taisi kuitenkin olla merkittävästi hyödyllisempi kuin sitä seuraava. Tänne hdcf:n foorumille on kirjoitettu yli 73000 viestiä, olisi ihan kohtuullista opetella käyttämään hakua ennenkuin kyselee mitään. Ei ole hirveästi pointtia alkaa taas tuota evo vs tc - keskusteluakaan, kun se on jo käyty pari - kuusi kertaa aikaisemmin.demonizer kirjoitti:Mikäs helvetin vastaus tuo oli???
Olisit edes laittanu linkin vanhempaan keskusteluun,
mutta kiitoksia paljon ei mistään!
Jottei tämä ketju olisi täysin turha:

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Joo...
Toiset osaa lukea rivien välistä, toiset taas ei...
Yritin kyllä etsiä foorumista kyseisestä topicista jonkilaisia kirjoituksia kun olen itse vähän samassa tilanteessa. Mutta löytyikö?
No eipä tietenkään...eli mihin ne on piiloitettu??
Yritin kyllä etsiä foorumista kyseisestä topicista jonkilaisia kirjoituksia kun olen itse vähän samassa tilanteessa. Mutta löytyikö?
No eipä tietenkään...eli mihin ne on piiloitettu??
Hakua käyttämällä löytyy luettavaa päiväksi. Tässä muutama topicci:
Hakusanoilla Twinca* AND kestä* tulee 5 osumaa, joista tässä viime joulukuussa käytyä keskustelua:
Tässä vuodelta 2005
rautis versus tuoreempi sportti
Tässä asiaa Dynasta...
Pakollinen!
Bobista:
Hakusanoilla Twinca* AND kestä* tulee 5 osumaa, joista tässä viime joulukuussa käytyä keskustelua:
Tässä vuodelta 2005
rautis versus tuoreempi sportti
Tässä asiaa Dynasta...
Pakollinen!
Bobista:
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
kapteeni turha
Taitaa kapteeni turhalla olla kaikki sun vasemman käden lapaset,Elvis kirjoitti:Vähemmän stooreja enemmän hakuja. Näin se homma etenee.
muuten et varmaan haaskaisi aikaa turhauttamalla totuuden etsijiä
matkalla todellisuuteen!
Eli toisin sanoin, jos et osaa lukea rivien välistä:
- kirjoita tähän jos on asiaa, jos ei - kirjoita kirja!
-
Evo Chopper
Re: ???
Jumankekka mikä lyylijyristys kirjoitti:
Jottei tämä ketju olisi täysin turha:
...toi pyörä nyt on...