arikoivunen
Remu vasikka
Toi Aaltonen on tässä vuosien varrella päässy kuin koira veräjässä huumehommissaan.Vasikkana kai on kiva leikkiä Äijää emmä oo ikinä vetäny mitää vaikka broidia ei oo näkynny moneen vuoteen. Mulkku jätkä Remu oli Albertia ja Cisseä kohtaan mä oon liideri kuului patterin takaa. Mut hei eihän REMU osaa laulaa ihan oikeasti muuten kuin apulapuilla miten sanat kirjoitetaan .Jätkästä on tehty joku stara vailla minkäänlaista kunniotusta ainakaan mua ja mun kavereita kohtaan.

Kai se Remu on laskunsa maksanu ja hinannu keikkaliksat kohilleen tuleville. Moniko meistä puhuu hyvää englantia?
Ota mallia Jorma Uotisesta ja ole valoissa, pääsee velkasaneeraukseen.
Jokusessa Retu jo voitti kun oli koira ja iso kaulahuivi.
Kaverilla intti käymättä ja uho sitäluokkaa että varmaan Kauniaisista kotosin.
Ota mallia Jorma Uotisesta ja ole valoissa, pääsee velkasaneeraukseen.
Jokusessa Retu jo voitti kun oli koira ja iso kaulahuivi.
Kaverilla intti käymättä ja uho sitäluokkaa että varmaan Kauniaisista kotosin.
Re: jep
Täysin samaa mieltä!eeko kirjoitti:tämän illan idolisia kun kattoi, kyllä ari vetää
homman himaan. n. 25 vuotta keikkaleena
muusikkona sanon, että jätkässä on potentiaalia.
-eeko
21v. heviskitta-veivaamisen tuomalla kokemuksella Ari hoitaa homman kotiin takuuvarmasti. MUTTA, sehän vaatii äänestämistä, eli ÄÄNESTÄKÄÄ ARIA! Muuten tuo epävarma pikkulikka korjaa potin, ja kuten tarkkaavaisimmat eilisiltaisesta esityksestä huomasivat, pikkulikka oli aivan hermona... liian nuori, liian kokematon... kotiin "kasvamaan"
Itse voisin varmassti ostaa Arin levyn, samoin Kristian Meurmanin.
- ivaanajulma
jep
eilen esittivät niitä Kristianin alkupään paloja.
aivan käsittämättömän hienosti kaveri veti,
arvelin kaveria finaaliin. joo, äänestetty on.
-eeko
aivan käsittämättömän hienosti kaveri veti,
arvelin kaveria finaaliin. joo, äänestetty on.
-eeko
- Choppers_forever
Jos osiolle ei haluta keskustelua muusta kuin rätkistä niin silloin kannattaa ylläpidon muuttaa osion kuvaus nykyisestä "Keskustelualue H-D harrastajille" vaikkapa seuraavaan: "Keskustelualue H-D harrastajille. Sallittuja aiheita: rätkät, pultit ja mutterit" 
edit: tuollahan tuo lukikin säännöissä "Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista." Toisaalta pyörät ja rokki kulkee aina melko käsi kädessä.
Tarvetta kuitenkin "vapaalle" osiolle ilmeisesti on? Kannattaisiko perustaa erikseen osio vapaamuotoiselle lässytykselle?
edit: tuollahan tuo lukikin säännöissä "Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista." Toisaalta pyörät ja rokki kulkee aina melko käsi kädessä.
Tarvetta kuitenkin "vapaalle" osiolle ilmeisesti on? Kannattaisiko perustaa erikseen osio vapaamuotoiselle lässytykselle?
Loud pipes save lives.
No sen verran vähän täällä ihan täydellistä paskanjauhantaa (niin kuin tämä keskusteluLupara kirjoitti:Tarvetta kuitenkin "vapaalle" osiolle ilmeisesti on? Kannattaisiko perustaa erikseen osio vapaamuotoiselle lässytykselle?
Affe
En ole ehtinyt katselemaa koko ohjelmaa, kuin sattumoisin jonkun alkupätkän. Siinä taisi olla tämäkin luikku laulamassa, enkä todellakaan viitsi kuunnella enempää hänen falskia lauluaan. Jotenkin jäi kaverista sellainen vaikutelma että vikaa löytyy myös korvien välissä, ehkä sitä kuuluisaa nestettä. Joka tapauksessa hänen asenteellaan ei nousta tähdeksi ikuna.
Sanon tämän siksi, kun olen nuorempana kiertänyt samoilla lavoilla täälläkin mainittujen (osin jo edesmenneiden) todellisten rokkistarojen kanssa. Jo silloin tehtiin oman soittotaidon, musiikin ja bändin eteen kovaa duunia, ei ollut aikaa eikä halujakaan näytellä minkäänlaista idolia. Tunnen myös nuoria soittajia ja laulajia, jotka nöyrästi opiskelevat ja kehittävät itseään. Joillain heistä saattaa olla nupissaan ihan oikeaa neroutta, joka tulee näkymään omana tuotantona, niin lyriikkana kuin itsesävellettynä musiikkina. Jatkossa myös aitona ja omasta itsestään nousevana menestyksenä.
Se nöyryys, oppimisen halu ja tieto oman osaamisen vajavaisuudesta (vaikka todellisuudessa taitoa löytyy) erottaa oikeat muusikot näistä TV-formaatin avulla luoduista pinnallisia plagioijista.
Sanon tämän siksi, kun olen nuorempana kiertänyt samoilla lavoilla täälläkin mainittujen (osin jo edesmenneiden) todellisten rokkistarojen kanssa. Jo silloin tehtiin oman soittotaidon, musiikin ja bändin eteen kovaa duunia, ei ollut aikaa eikä halujakaan näytellä minkäänlaista idolia. Tunnen myös nuoria soittajia ja laulajia, jotka nöyrästi opiskelevat ja kehittävät itseään. Joillain heistä saattaa olla nupissaan ihan oikeaa neroutta, joka tulee näkymään omana tuotantona, niin lyriikkana kuin itsesävellettynä musiikkina. Jatkossa myös aitona ja omasta itsestään nousevana menestyksenä.
Se nöyryys, oppimisen halu ja tieto oman osaamisen vajavaisuudesta (vaikka todellisuudessa taitoa löytyy) erottaa oikeat muusikot näistä TV-formaatin avulla luoduista pinnallisia plagioijista.
Sanonpa minäkin tähän sanaseni vaikken koko idolssia katsokaan... Kukkoilu kuuluu ehdottomasti nuoren rokkarin elämään ja vanhemmillakin rokkareilla pitää olla hiukan kusta päässä julkisuudessa ollessaan, homeboyt ei ole kiinnostavia.
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)
juu jylan puhuu asiaa mutta siinä oon eri mieltä et missä niitä tähtiä tehdään, onko sillään mitään väliä, eikö oo ihka sama mistä ne tulee, jotkut tulee helpomman tien kautta ja jotkut ei, kateutta ei tähän hommaan kait kukaan kaipaa, ja hommahan on selvä, Ari voiton vie, ja anna sinå jussi meitin räyhätä, kokkonen ja sä ihka jees jeppejä, onko nuoleskeluu, no on se
mut juttuu pitää olla.
mut juttuu pitää olla.