Moi
Nyt tunnustan tyhmyyteni, mutta kysyisin onko sporster -93 jarruletkun kiinnikepultit nimeltään 12-sakarainen vai e-torx vai mikä?
Eli olisin menossa kauppaan ostamaan avaimen tuohon hommaan, mutta termi hakusessa, että mitä ostan ja mistä
Olen kiinnostunut siis myös mistä löytyy pks-alueelta?
Vinkkiä saa myös kertoa jos on antaa vinkkiä jostain sarjasta, joka hd :hen erityisen sopiva.
Itsellä siis löytyy kyllä hylsyjä mm sekä tuuma , torxia jne.
Oikea termi /vinkin tarpeessa
- Vapaa-Vaihde Franklin
vinkin tarpeessa
kiitos vinkeistä tuon 12 sakaraisen hylsyn itsekin hiffasin ja sen jälkeen tuon lenkinkin sen jälkeen.
Taas tuli mieleen se, että miten ennen nettiä pärjättiin= hel,,, hyvin.
Taas tuli mieleen se, että miten ennen nettiä pärjättiin= hel,,, hyvin.
-
>Taas tuli mieleen se, että miten ennen nettiä pärjättiin= hel,,, hyvin.
-Ennen mietittiin itse miten mikin toimii ja millä saisi esim. pultin auki, jos ei keksinyt sitten soitettiin lankapuhepimella H-D kaverille tai jopa kavereille (olihan niitä muutama) ja pähkäiltiin yhdessä ja jos ei vieläkään keksitty konstia niin soitettiin Matti Lankiselle tai Mannelle.
-Ennen mietittiin itse miten mikin toimii ja millä saisi esim. pultin auki, jos ei keksinyt sitten soitettiin lankapuhepimella H-D kaverille tai jopa kavereille (olihan niitä muutama) ja pähkäiltiin yhdessä ja jos ei vieläkään keksitty konstia niin soitettiin Matti Lankiselle tai Mannelle.