kuvien vääntelyä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

kuvien vääntelyä

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tämä nyt ei periaatteessa liity mitenkään asiaan, mutta innokkaana valokuvaajana ja vielä innokkaampana kuvanmuokkauksen itseopiskelijana törmäsin tällaiseen ilmaisohjelmaan:

http://www.irfanview.com

Suhteellisen kevytrakenteinen mutta perusjutut kattava. Skotti kun olen, en raaski ostaa oikeaa ohjelmaa :oops:

Jos tuosta jollekin muulle puutarhatonttujen :twisted: kuvaajalle on iloa niin hyvä...
panhead power

Kuvien vääntelyä

Viesti Kirjoittaja panhead power »

Jep, erittäin hyvä ohjelma digikuvien katseluun ja pyörittelyyn ym.
Kaiken lisäksi tosiaan ilmainen.
Ollut meikällä käytössä jo yli 2 vuotta ja parempaa ei ole kaupallisista(kohtuuhintaisista) tullut vielä vastaan.
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Tyhmä kun olen, näiden tietokone hommien suhteen, niin kysymys kuuluu: Kannattaako rastittaa ne kaikki kohdat, mitä annetaan vaihtoehdoiks, kun lataan kys. ohjelman koneelle? Siinähän o vaihtoehtona "valitse kaikki". :?:
Ei tämä tästä!
panhead power

Viesti Kirjoittaja panhead power »

Joo anna mennä vaa kaikkiin rastit. Aukeepahan kaikki tallennusmuodot.
Kampaa lettis ni näätki jotai mitä ruudulla tapahtuu.. :wink:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ei välttämättä kannata rastittaa. Jos et halua että kaikki videot, musiikki yms. tulee Irfanin kautta rastita kohta "vain kuvat", oliko nyt "images only" englanninkielisessä versiossa.
Itse rastitin kaikki ja vekotin rupesi toistamaan videotkin tällä ohjelmalla, mikä ei ole siihen tarkoitukseen hyvä. Käytän normaalisti Windows MediaPlayeria. Mutta ei hätää, rasteja voi poistaa - valikosta "toiminnot -> tiedostojen yhteensopivuus".
Tuon kielen pystyy tosiaan vaihtamaan kotimaiseksi, ohjeet löytyy itse kielifailista. Hauska yhteensattuma, liekö sama henkilö mutta käännöksen on tehnyt kaveri nimeltä Kari Nenonen. Saman niminen kaverihan laittaa turbon kaikkiin omistamiinsa kaksipyöräisiin...
Vastaa Viestiin