Tota noin... Onko joku nyt ottanut asiat vähän turhan vakavasti? Katsoin ko. Idiotsin jakson ja omasta mielestäni Arin ko. kommentti tuli herralle tuttuun tyyliin kieli poskella. Huumori vaan on vaikea laji, tulee helposti väärinymmärretyksi varsinkin kun iltapäivälehdet repii tällaisista heitoista armottomia lööppejä.
Mites mulle tulee mielee vaikka siinä vittuilettekin et mä jos kuka oon ari koivusen takana, pitäskö opetella lukemaan, no siks vittuilen et pitää olla juttuu, oisko liikaa pyydetty tässä tapauksessa herroilta et lukeminenkin on sallittua, mutta periaatteessa oon eri mieltä..........pojat.
Pitää muistaa, että kaverihan on vasta 22v. Kuka herroista voi sanoa olleensa "aikuinen" vielä (vieläkään?) sen ikäisenä ? Kaveri on rutinoitunut laulaja, on kyllä dollaribaarissa heittänyt kaikkea. Varmaankin ainoa idols , joka pystyy heittämään biisejä Anita Hirvosesta Kirkaan. Tiedä sitten, onko siitä mitään hyötyä ko. kisassa, mutta se kertoo siitä, että kaveri kuitenkin repii leivän musiikista. Idolia hänestä tuskin valitaan, mutta jotenkin tuntuu, että tuskin sen hänelle suuri yllätys olisi.
jyristys kirjoitti:Voisitteko ihan vaikka palveluksena mulle yrittää esittää rankkaa heteroa paikkeria (jotka kuulemma ei katso idolssia) kun kirjottelette tänne..
Luulin jo eksyneeni jollekin teinipalstalle...
Ei varmasti saada tässä threadissa pisteitä Jyristys, vaan oon silti samaa mieltä
Laitan lusikkani soppaan.. Noin 10 vuotta sitten olin katsomassa Remua ja bändiä joiden kanssa se heitti keikkaa. Juttelin keikan aikana miksarin kanssa joka kysyi että haluanko tietää miten Remu miksataan.. Lavalla oli kahdet rummut ja toisissa Remu ja toisissa sen bändin rumpali. Heti kun biisi alkoi niin miksari veti Remun rummuista äänen pois ja kun biisi loppu laittoi takas eli yleisölle ei kuulunu Remun rummutus ollenkaan! Kysyin että miksi näin niin se tuumasi että sen soittaminen on niin paskaa ettei yksinkertaisesti voi päästää ulos!
Mielestäni Remu on tehnyt kovan uran ja vois jo jäädä eläkkeelle, mutta soittaa ja laulaa se ei kyllä osaa (ainakaan enää) ja tämä on minun henkilökohtainen mielipide.
Oli Arilta taktisesti hieman huono veto, kun mollasi Remua julkisesti, vaikkakin pilkettä silmäkulmassa. Voi olla että jää moni ääni saamatta noiden lausuntojen johdosta. Itse en suuremmin suuttunut, mutta mollatkaahan Järvistä, niin täältä pesee.......
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."