Vannekyssäri
-
jumalan ruoska
Vannekyssäri
Ajattelin (1. virhe) fättärin vanteista hoitaa sen röpelöosuuden pois. Se pitäis varmaanki sorvata. Mitenkä jälkikäsittely -laiskana kun en viitsisi kiillottaa jatkuvasti autosolilla. Olen kuullut käytettävän lakkausta tai anodisointia. Nopeesti mietittyäni lakkaus ottaa osumia ja/tai lämpöä vai kestääkö? Lakan alle kun jotain pääsee osumakohdasta niin se siitä. Entäs anodisointi? Eks siinä ikäänkuin elektronisesti ja jonkun nesteen kans pelaten lisätä materiaalia pintaan? Miten laakeripinnat? Uudestaan sorviin? Värjääntyykö pinta? Summa summarum: Kumpaakaan en osaa joten kumpaa kannattaa käyttää ja Stadin alueella kuka tekee anodisointia ja tunteeks joku biker-ystävällisen konepajan. Maalaamo on tiedossa. Jeesatkaa dorkaa. 
Rosterin kromaus?
Noissa Techtrim "pälykapseleissa" kiinnitti huomiota tämä:
Stainless Steel
Nickel chrome plated
Siis ruostumatonta terästä joka on pinnoitettu nikkeli kromilla.
Mitäs toi meinaa? Olen ollut siinä käsityksessä, että rosteria ei (tarvitse/voi) kromailla.
Mutta noi pölärit saattais myös sopia pinnavanteisiin?
Stainless Steel
Nickel chrome plated
Mitäs toi meinaa? Olen ollut siinä käsityksessä, että rosteria ei (tarvitse/voi) kromailla.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
jumalan ruoska
-
jumalan ruoska
Re: Rosterin kromaus?
Ehkä tarkoitettiin sitä, että niitä on 2 eri mallia, rosterii tai kromattuu? Joskus yksinkertaisin vastaus on se oikea. Niin menisköhän ne pinnapeleihin? Ei tullu mieleen silloin ku oli itsellä pinnat.smuige kirjoitti:Noissa Techtrim "pälykapseleissa" kiinnitti huomiota tämä:
Stainless Steel
Nickel chrome plated
Re: Rosterin kromaus?
Siinä luki myös "Solid Aluminum Wheels!"jumalan ruoska kirjoitti:Ehkä tarkoitettiin sitä, että niitä on 2 eri mallia, rosterii tai kromattuu? Joskus yksinkertaisin vastaus on se oikea. Niin menisköhän ne pinnapeleihin? Ei tullu mieleen silloin ku oli itsellä pinnat.smuige kirjoitti:Noissa Techtrim "pälykapseleissa" kiinnitti huomiota tämä:
Stainless Steel
Nickel chrome plated
Mutta noi pölärit saattais myös sopia pinnavanteisiin?Katoin uudestaan ja lukihan siinä että fits ALL softail models siis pitäis mennä.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019