Tere.
Onkohan kellään semmosta taulukkoa jossa näkee nopeutta vastaavan kierrosluvun eri vaihteilla, kun ois tommonen sportti sisäänajettavana konerempan jälkeen ja kansivelho oli hieman sitä mieltä että että kannattas ottaa se aika lailla kirjaimellisesti se sisään ajo että ei tartte sitten tehä remppaa ihan heti perään....tulee meinaan hieman tiukka kone...
Kiitos
Kierrokset??
-
Vieras
-
Vieras
-
Vieras
- Sporttiboy
- Viesti:
Onhan??
Onhan sulla vakiovälitykset sit?
Mulla aavikkovälitetty sportti ja satasen vauhdissa kierroksia ei oo kun vajaan parin tonnin verran (ei mulla mitään varvikelloo oo mutta penkissä katsoin).
Saattaa nääs vaikuttaa...
Ei toi koneen kireys mikään vitsi välttämättä oo, tuttu sveduissa duunas sportistaan vähän reippaamman pelin (145 Hp takafillarista) mutta vakiostartti ei jaksanut vääntää sitä enää käyntiin

Mulla aavikkovälitetty sportti ja satasen vauhdissa kierroksia ei oo kun vajaan parin tonnin verran (ei mulla mitään varvikelloo oo mutta penkissä katsoin).
Saattaa nääs vaikuttaa...
Ei toi koneen kireys mikään vitsi välttämättä oo, tuttu sveduissa duunas sportistaan vähän reippaamman pelin (145 Hp takafillarista) mutta vakiostartti ei jaksanut vääntää sitä enää käyntiin
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...