Nahkatakki netistä - hyviä kokemuksia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
pasiheikki
Viesti:

Nahkatakki netistä - hyviä kokemuksia

Viesti Kirjoittaja pasiheikki »

Keskusteltiin tuossa aikaisemmin nahkatakin tilaamisesta netistä. Muut rohkaisivat tilaamaan Chigagoharleysistä ja näin myös toimin. Tilaaminen oli helppoa ja DHL alkoi hoitaa tilausta. Netistä pystyi koko ajan seuraamaan tilauksen kulkua maailmalla. Takki tuli USA:sta Helsinkiin 2,5 vuorokaudessa - mutta sitten: paketin matka HKI - Varkaus -joka on tosin syrjäkylää - mutta kuitenkin kesti yli 4 vrk. Soitin sinne DHL:lle pari kertaa ja toisella kertaa alko jo sulakkeet palaa ja varmaankin syyttömällä huolintarouvalla oli tukka kiharassa. Nyt takki on tullut perille ja oli juuri odotusten mukainen. Tilaajien kannattaa kuitenkin muistaa, että nuo amerikan koot ovat suomalaisille varsin piukkoja; Suomen L on USA:n XL. Kuluja tuli kaikkiaan n. 390 ?. Vastaava takki Suomessa lähes 800 ? !! - Voin suositella !! :D
pyjis

Viesti Kirjoittaja pyjis »

Mulle on tulossa Jenkeistä nyloninen ajotakki, missä hihoissa harrikka teksti, pitäs päästä siitä kaupasta satasella.
rami

Tiukka takki

Viesti Kirjoittaja rami »

Siellä on taulukko tarjolla missä on mittoja. Hihan pituus, vyötärön ympärys yms. Pitkä linkki..

http://www.harley-davidson.com/mcm/mc_s ... cale=en_US

Tiukka sen pitääkin olla.
Morgan

Viesti Kirjoittaja Morgan »

Mulle tuli Torgue nahkatakki Chicago Harleyltä eilen. Tilasin netissä 15.2 .. osavaltioksi kirjoitin Pirkanmaa :-) , DHL haki takin USA:ssa 21.2, suomeen 23.2 (9:07) ja kotiovella Nokialla samana päivänä 15:59.

Hintaa tuli seuraavasti:
- Takki 300$ = 228 Eur
- Rahti 75$ = 57 Eur
- Tulli 10,67 Eur
- ALV tullille 64,40 Eur
- Tullivakuutuspalkkio 15 Eur
- ALV 22% palveluista 3,30 Eur

YHT 378,88 Eur

Kokeilin kokoa messuilla, ja totesin että sama koko sopii kuin muutenkin (M). Takki luonnollisesti sopivan tyköistuva. Isompi olisi liian iso hartioista. Tyytyväinen asiakas :D
Dyna Street Bob -07
jäykkäperä

Viesti Kirjoittaja jäykkäperä »

Morgan kirjoitti:
Kokeilin kokoa messuilla, ja totesin että sama koko sopii kuin muutenkin (M). Takki luonnollisesti sopivan tyköistuva. Isompi olisi liian iso hartioista. Tyytyväinen asiakas :D
Paljonko on Morganilla pituutta ja painoa?
Itekki käytän M kokoa, joten sais vähän osviittaa.
--Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa--
rami

Taulukko

Viesti Kirjoittaja rami »

Chest = rintakehä

Waist = vyötärö

taulukko toimii jos ei omaa pioneerikomppanian käsiä.

Viesti Kirjoittaja Morgan »

pituutta mulla 177 ja painoa 76 ... paino tarkka mutta pituuden mittauksesta on jo aikaa .. mut en kait mä vielä oo kutistunut :P
Dyna Street Bob -07
Matts

Viesti Kirjoittaja Matts »

Morgan kirjoitti:pituutta mulla 177 ja painoa 76 ... paino tarkka mutta pituuden mittauksesta on jo aikaa .. mut en kait mä vielä oo kutistunut :P
M -koon tilasin minäkin ja on just sopiva. Painoa 73 ja pituus 174.
Vastaa Viestiin