Ilmeisesti FLT on ajettavuudeltaan mukavampi ja parempi, mm. kumiripustettu moottori, 5 vaihdetta jne. ja katteita ja laukkuja peräkonttia löytyy matkatarpeisiin
Jotenkin kiehtoo ajatus ottaa askeettiselle rautikselle kaveriksi "homosohvien esi-isä
Jaa mitenkä niinJoe Cool kirjoitti:...runko on erilainen ja pyörä ei ole niin helposti purettavissa ja kustomoitavissa, kuin esim. FLH tuolta ajalta...

Tämä oli mukava kuulla. Mutta meneekö se tärinä niin tyystin, ettei enää pääse Harley fiilikseenhemuli kirjoitti: FLT-shovelissa on käytännössä sama runko kuin myöhemmissäkin sohvissa. Hyvä ajaa eikä tärinät vaivaa.
Eivät maksa, mutta kun ei ole tarkoitus ryhtyä ajamaan yli 30 matkapäivää, niin museokuntoisuus/-kunnostettavuus on minulle ehdoton edellytys. Siksi ennen 1981 valmistettu orggis-shovel on minun vaihtoehtoni. No näitä ei näköjään ole paljon rakenneltukaan.Ei ne evoinakaan maksa paljoa
Onneksi varoitit, minä jos kuka olen herkkähipiäinen - en kai muuten olisi sitä valkoista ykköstakkiakaan teettänyt, ellen haluaisi sulautua joukkoon täysin tuntemattomanaJos ei ole kovin herkkähipiäinen niin kannattaa lukea tämä vanha topic, on siellä asiaakin kaiken herjan keskellä
Kiitos, tuosta alemmasta selvisi, miksei googlella löydy noita keulan kuviaTässä pari kuvaa - googlella löytyy helposti lisää:
Ei se kovin olennainen ero ole - korkeintaan kuin yöllä ja päivälläJoe Cool kirjoitti:...onko FLT:ssä miten olennainen ero ajomukavuudessa, jos verrokiksi otetaan vaikka 70-luvun puolivälin FLH katteella ja laukuilla?...
Kiitos kommenteista, sain tässä tänään juuri Hondan kaupat sovittua ja kunhan kaveri tulee sitä rahojen kanssa noutamaan, on ruvettava ostamaan tosissaan sitä isompaa Harrikkaa. Laukkupyörää en ole ikinä kokeillut, en edes kylmiä tyyppejä, mutta edellä kerrotut seikat FLT:ssä ja laukuissa kyllä vetoavat meikäläisen mukavuudenhaluisempaan dr. Jekyll -puoleen ja se mr. Hyde -persoona ajaa sitten sillä Rautiksella niitä 200 km Iron Butt -lenkkejäpahapekka kirjoitti:Erinomainen ajaa ja omistaa...Ajamisen iloa on...fiilispuolta ole enemmän kuin tarpeeksi. Arvostelijat eivät yleensä itse ole laukkupöyrää kokeilleet!
Itse äimistelin vuonna 2003 oman (lue vielä toistaiseksi rahoitusyhtiönjutaharri kirjoitti: Ajamisesta FLTC:llä, sitä voi ohjailla rennossa menossa sormenpäillä. Menee juuri sinne minne sen haluat menevän ilman voiman käyttöä. Vastaohjauksella.
jutaharri kirjoitti: Eka mopo, jonka taustapeileistä näen kaiken täysin tarkkaan.
Itse äimistelin vuonna 2003 oman (lue vielä toistaiseksi rahoitusyhtiön) HYVÄÄ ajettavuutta! Leveällä stongalla varustettuna se menee kuin ihmisen mieli, pienillä ohjausliikkeillä. En sitten tiedä, onko leveällä stongalla vai risukeulalla se suotuisa vaikutus ajettavuuteen
![]()
jutaharri kirjoitti: Eka mopo, jonka taustapeileistä näen kaiken täysin tarkkaan.