Tiukkaa on!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hildes

Tiukkaa on!

Viesti Kirjoittaja hildes »

Velkaa on riittävästi, mopostakin vielä, aina rahat loppu, viimeisetkin menee bensaan tai mopoon. Muija on sentään vielä kotona pysyny.
Mutta mopookaan en myy, perkele! On tää niin kivaa hommaa että syödään vähän vähemmän.
Kuis muilla?!
Sporttiboy
Viesti:

Lomalla

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Lomaa mopon kanssa pitkin suomee, onneks on nää nettikahvilat keksitty.

Ja kavereita runsaasti ympäriinsä, että saa tarvittaessa pajankulmaa lainaks kun vessa oikuttelee tienpäällä.

Eikä sitä valuuttaa liikaa jää muutenkaan..

Mut onneks on kesä ja kärpäset, on köyhälläkin ystäviä!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Palatable
Viesti:

Re: Tiukkaa on!

Viesti Kirjoittaja Palatable »

hildes kirjoitti:Velkaa on riittävästi, mopostakin vielä, aina rahat loppu, viimeisetkin menee bensaan tai mopoon. Muija on sentään vielä kotona pysyny.
Mutta mopookaan en myy, perkele! On tää niin kivaa hommaa että syödään vähän vähemmän.
Kuis muilla?!
Niin on täälläkin tiukkaa. Mut selvitään se tärkeintä. :)
Joo envoi omaltaosaltani kehua että noi muuten hyvin heh ku hankin hiljattain HD:n Lopputulos aikas tylsä Miesystävä otti ja läks. Kaverit katos nekin vähät. Hiljasta on. 8O 8O Mut onpahan saanu rauhassa ajella ei oo kukaan sanomassa "Ei tonne", heh.
Oiskohan tää jonkinlainen tauti joka sopii vain Heh Valituille :twisted:
Niimpä tää pimu tärisee mopon päällä etsien uusia ystäviä. Kyllähän niitä täytyy olla jossain, säitä ainakin on vielä jäljellä!
Niin ja talvella voi taas tehdä puujuttuja ja myydä saa sit ens kesäks ajorahaa.
Jotainhan sitä aina keksii vai mitä!!

PS: Yllätyin todella miten jäyhiä ihmisiä on!
On se sit nii inanaa!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Joo... kolmentoista tunnin työpäivä takana että saa ens' talven rakentelubudjettia kasaan ja jäis vielä lapsille syötävääkin... Vielä kun jaksais pari samanlaista tällä viikolla niin verottajakin hymyilis :evil:
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Tiukkaa mutta kivaa! Reissuun lähtö viivästyi kymmenellä päivällä, mut jos viimeistää torstaina pääsis matkaan. Lomaa jäljellä viä YLI 2 viikkoo! :P Jos ens talvena olis aktiivisempi ja laittais vehkeet siihen kuntoon, ettei tarvis kesällä tallilla aikaa viettää. Pohjammaalta ois ni lyhyt Pannuralliin, että sinne taidan mennä ma. Huomenna viimeset säädöt...
Ei tämä tästä!
hile

teilläkö tiukkaa?

Viesti Kirjoittaja hile »

Ei teillä voi olla tiukkaa!!!!!!!Teillähän on jo harleyt.Mulla se vasta tiukkaa on ku mopoo tekis mieli oikein tosissaan vaan kun on tuo valuutta tiukassa.Vaan kyllä se tästä iloks muuttuu :P Nyt on koko syksy ja talvi
aikaa säästellä ja sit keväällä ku pistän ton mun kisakireen rellun kiertoon niin eiköhän se händpäng oo läjässä.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

>Ei teillä voi olla tiukkaa!!!!!!!Teillähän on jo harleyt.

Jaa ei voi mopomiehellä olla tiukkaa... Silloin kun oma moponi oli vielä enemmän pankin kuin minun, oli elämä hyvinkin tiukkaa, kun tuli tuo lyhennyskyky arvioitua hieman yläkanttiin. Nyt on mopo onneksi oma ja toisinaan on rahaa laittaa vähän uutta osaakin. Ellei vaimo tai jälkikasvu keksi rahalle parempaa käyttöä.

>Mulla se vasta tiukkaa on ku mopoo tekis mieli oikein tosissaan vaan kun on tuo valuutta tiukassa.

Sulla ei hengittele pankki niskaan ainakaan mopon takia. Rahaa säästäessä voi aina syödä kuormasta jos leipä loppuu, mutta pankin rahoilla ei näkkileipää ostella.
hile

Joo joo eipä ole moposta lainaa ei mut jos oikeen haluaa itkuvirttä veisata niin täältä pesee.On asuntolainat päällä kolme mukulaa.Nuorin poika kuoli viime kesänä eli neljäs.Taloudellisesti on kyl joskus ollut tiukempaakin.Aikana jolloin vaimo oli mukuloiden kan kotona ja sai vaan
kodinhoidontukea.silloin makseltiin periaatteessa kaikki mun palkasta.No mut nyt ollaan molemmat töissä ja talouskin alkaa pikkuhiljaa parantua.
Ei ole vieläkään valuuttaa niin et ranteita pakottaa,mut aurinko pilkistelee :D jos näin voidaan sanoa.Vaan eiköhän se joskus ole tiukkaa itsekullakin.Mukava nähdä et on muitakin jotka ei ryve rahassa. 8)
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Ei tässä ollut tarkoitus järjestää kusemiskilpailua siitä kenellä menee huonoiten vaan lähinnä kertoa ettei kurjuus aina mopon hankkimiseen lopu... Vaikka kieltämättä mopolaina on ollutkin kaikista lainoistani se, jota olen mieluiten lyhentänyt.

Eikä se raha tosiaan täälläkään ranteita varsinaisesti pakota, kyllä pankki hakee omiansa vielä parikymmentä vuotta.
hile

Olet kuule s&s ihan oikeessa.Olis kyl kivempaa kun sais sanoo et ei huolen häivää.et ku jotain mieli tekee niin sen kun menee ja ostaa pois.mut kun ei kaikki voi olla äärnrootteja. :evil: :twisted:
hildes

Viesti Kirjoittaja hildes »

Vaikka tiukas onkin ja mopo vie rahat niin johonkin ne kumminkin menis.
Kuka tietää parempaa vai huonompaan asiaan mutta ei se pesää pääse tekemään. Nyt ne menee sellaiseen asiaan josta itse pitää ja mukavaa on. Vaikee olis kesää ajatella ilman mopoo. Se tekee jo mielenterveydelle niin hyvää että säästyy psykiatrisen hoitokuluilta.
Zed
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zed »

Joo joo ja paistaa se aurinko muuallekki jos se risukasaaki paistaa
Palatable
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palatable »

Zed kirjoitti:Joo joo ja paistaa se aurinko muuallekki jos se risukasaaki paistaa
:oops: :oops: :? Hitsin hitsi ja mä taisin alottaa oikeestaan tän rutkutuksen. Niinhän se on että kateellisia ihmisiä mulle ilmeisesti osunu liikaa viimeaikoina. Sit mä menin avautuu. :x
Kyl se vaan on niin meinaan Nauttia :twisted: :twisted: ja taas nauttia saavutuksestani :lol:
Viime viikonloppunakin näin Tooosi monta onnellista HD:laista. Ja Haadee oli :lol: :lol:
On se sit nii inanaa!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eiköhän se ole kumminkin niin, että tässä porukassa tuo maallinen mammona ei kuitenkaan suurimmalla osalla näyttele sitä pääroolia elämässä.
Kaikki se on maksettava eikös juu mutta mitäs sitte! Valintoja veljet (siskot) - valintoja. Jokainen tekee omansa mutta valitkaa hyvin!

Multa ainakin katkeis se viimenenkin pinna jos ei olis tuota jaloa harrastusta - vaikka se joskus rassaa kun kaikki menee päin p:tä. Joskus kun muija oikein valitti että pitäis olla enemmän kotona sen ja skidien kanssa päätin et jumalauta, nyt oon himassa koko viikon - mitä nyt töissä piti käydä. Lopputulos: muija passitti tallille keskiviikkoiltana kun äijä pomppi seinille...

Toiset kerää postimerkkejä tai perhosia, minä en. Rahaa ei oo ikinä ollu, enkä oikeastaan tiedä mitä sillä tekisinkään. Paitsi ostaisin lisää harrastevälineitä...
pasi
Viesti:

väliäkö tolla

Viesti Kirjoittaja pasi »

Tää on se yleisin kysymys minkäs hintanen tuo pyörä on? ja kun sanoo hinnan niin mennään hiljaseksi ja katotaan tyyppii arvioiden et toion joku talousrikollinen tai joku jengiläinen.
Kunhan tietäisivät vaan kuinka kusessa sitä ollaan HD lyhennysten kanssa + kämppä ja pankin kanssa ollaanhyvii kaverita 30vuotta mut ei harmita yhtään on HD,auto,kämppä ja se perhekin vielä. 8) 8 tuntii töissä ja sit kotiin 8 tuntii lasten kanssa 8O auto ja barbi leikkii--->emantä kotiin ja loppuhan se munkin työpäivä äkkii nukkuu.
Vastaa Viestiin