Kierrokset??

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

baabomo
Viesti:

Kierrokset??

Viesti Kirjoittaja baabomo »

Tere.
Onkohan kellään semmosta taulukkoa jossa näkee nopeutta vastaavan kierrosluvun eri vaihteilla, kun ois tommonen sportti sisäänajettavana konerempan jälkeen ja kansivelho oli hieman sitä mieltä että että kannattas ottaa se aika lailla kirjaimellisesti se sisään ajo että ei tartte sitten tehä remppaa ihan heti perään....tulee meinaan hieman tiukka kone...

Kiitos
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Onks tää vitsi?
rami

Viesti Kirjoittaja rami »

....varmaan liian tiukka...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Koitan laittaa tuohon e-mail osoiteeseesi kyseisen excel taulukon. Siinä on 500rpm:n pykälillä nopeudet joka vaihteelle (883 ja 1200).
En muista mistä osoitteesta olen kyseisen taulukon löytänyt, enkä ota sen oikeellisuudesta mitään vastuuta.
Vieras

Kun ajaa nopeusrajoitusten mukaan, eikä kengi niin varmaan pysyy kierrokset riittävän alhaalla..
Vieras

Hessua lainatakseni "onks tää vitsi?"
Eka puoli tuntia kun ajaa normaalisti rauhallisesti pitäis riittää aivan hyvin. Sitten öljyn vaihto jos siltä tuntuu ja sen jälkeen... HANAA!!!

Rauhallisen ajon aikana on hyvä tehdä muutama moottorijarrutus, auttaa männänrenkaita asettumaan.

Jack
Sporttiboy
Viesti:

Onhan??

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Onhan sulla vakiovälitykset sit?

Mulla aavikkovälitetty sportti ja satasen vauhdissa kierroksia ei oo kun vajaan parin tonnin verran (ei mulla mitään varvikelloo oo mutta penkissä katsoin).

Saattaa nääs vaikuttaa...

Ei toi koneen kireys mikään vitsi välttämättä oo, tuttu sveduissa duunas sportistaan vähän reippaamman pelin (145 Hp takafillarista) mutta vakiostartti ei jaksanut vääntää sitä enää käyntiin :twisted: :twisted: :twisted:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin