Ajolasit vahvuuksilla

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Mopo-Ukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

Allrightista Barufaldin ajolasit,joissa vaihdettavat linssit,sellainen uimalasi malli,Instrusta ruskeat linssit vahvuuksilla,yhteensä alle sata euroa.Ei ole viellä löytynyt parempia ajolaseja.
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

näkyis olevan aikas hyvä valikoima tua baruffaldin sivuilla..
www.baruffaldi.net
-PANHEADS MC-
juky2200

yleesäkin halvat ja hyvät silmälasit

Viesti Kirjoittaja juky2200 »

Ajolaseiksi en ole vielä kokeillut tilata, mutta pakko mainostaa Favoptic nimistä nettikauppaa jos jollain on tarvetta silmälaseille.
Olen ostanut jo yhdet ja ajattelin tilata toiset työkäyttöön.. käykääpä katsomassa.. ei ole mitään kusetusta..
(Sorry että vaihdoin aihetta)
Jansson

Viesti Kirjoittaja Jansson »

Tommonen linkki http://www.trendoptic.net/html/bikerit.htm

Käy katsomassa. Liike Helsingissä.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Pörre kirjoitti:näkyis olevan aikas hyvä valikoima tua baruffaldin sivuilla..
www.baruffaldi.net
Muutamilla messuilla nähny tuon valmistajan ja ihan laadukkailta noitten tuotteet näyttää.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

<<Hapa>> kirjoitti: Kiinni pottaa ei voi laittta millään 8O
Piilarit on kai hankittava tai sitten ajeltava avopotalla. Roof on vain todella hyvä, kun ajellaan pitkiä matkoja viileässä ,sateessa kyllä huurtuu. Roofilla ajoin viime-kesänä 16000km. Tai se päässä :roll:

Mulla on Roof'fi jo kaksi kautta käytetty.
Omasta mielestä paras mahdollinen, en koskaan tee huonoja hankintoja :D . Mukaan ottaen nykyinen moponi.
Perustelut:avokypärä tai suljettu kypärä visiirillä. Itselle avokypärä mieleisin mutta olosuhteiden vaatimuksesta menee leukasuoja ja visiiri alas.
Syksyllä Himoksen reissulla mentiin pari sataa metriä sokkona, kun ei huurtumiseltä nähnyt mitää, kun tuli auto vastaan.
Ei muuta jalkaa oikealle puolelle asvaltille, että ei sorakkoon.
Ajo-olosuhteet olivat kaatosade ja +3 astetta lämmintä. Ennen Himosta hellitti, kun tuli katuvalot.
Boxterin visiiri pysyi aika hyvänä, kun raotti pari milliä visiriiä. Ilma kiersi ja piti ajonäkymät siedettävinä. Kaveri takana totesi ajaneensa mun perävalojen mukaan, näkemättä juuri mitään, kuten en minäkään.
Mulla mahtuu silmälasit kypärään sisälle, aiheutamatta suurempia tuskia 24 tunnin aikan(on ihan oma juttunsa)
Jyväkylässä oli pakko ottaa silmälasit pois, kun tuli vetta niin s.......sti.
Etsittiin hotellia :D , rillit roikkui jossain siellä etupään hässäkässä.
Sitten kun saada käyttöön, niin missä? Ne putos kadulle.
Kävin katselemassa ainaskin 300m taaksepäin, mutta ei näkynyt.
Seuraavana aamuna totesin, että(vara)rillit oli liiskattu ajoradalle suoraan mun hotellihuoneen kohdalle. Mitäs siihen muuta kuin ...elämä on :lol:
Synsam-myymälöista löytyy mp-ajolaseja. Niitä ei vaan ole missä vaan, Vaasankin lähin on Närpiössä, aatteli vaan palata aiheeseen. 8)
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

mulla oli viime kesänä sellaset isot scottin ajolasit minkä alle mahtu rillit. vitun hyvät muuten, mut vähä liian hi-tekin näköset ku pannulla ajelee.. näytty crossikuskilta tai ennemminkin mäkihyppääjältä.. tavat jo onkin ku nykäsellä.. oon ostanut vuoden aikana kahdet aurinkolasit vahvuuksilla. molemmat oli n. pari viikkoo talles ja molemmat makso 350? (kumpiakaan en kerennyt koittaan ajaes).. nyt ens kesäks hommaan piilolinssejä ja halvempia laseja. ne halvemmat ku ei huku millään. tai ei ainakaan käy niin pahasti budjetin päälle jos hukkuu.
tossa kuva mun hi-tekeistä: http://konejonnit.fi/data/216.jpg
-PANHEADS MC-
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Olisko tähän aiheeseen jollain antaa uutta vinkkiä mistä saisi lasit voimakkuuksilla?

Panoptix on myyty http://www.7eye.com/ firmalle, tuotteet pysyy samana mutta logo vaihtuu. Heidän sivuilta en löytänyt eurooppalaista kauppaa joka noita laseja myisi.
Rike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rike »

Mulla on helkutan hyvät ja siistit Arnetten (Deuce malli) kaarevat ajolasit ollu jo monta vuotta. Trend optic Helsingissä taitaa olla ainoita, jotka tekee näin kaareviin pokiin vahvuuksia.
Juvakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juvakka »

Jos tässä nyt mainostamaan aletaan, Saimaan Optiikka Lappeenrannassa, hioo vaikka uimalaseihin ne vahvuudet.
Pekka L

Ikänäkö...

Viesti Kirjoittaja Pekka L »

Meillä aikuisilla (?) kun tulee lukulasitarve, esimerkiksi karttaa lukiessa, niin ratkaisin tilanteen RayBaneihin lisättävillä lukulinsseillä. Ja homma on toiminut jo monta kesää, toiset Reiskat jo menossa... 8)

Mutta, syy miksi tätä aihetta jatkan, on sadekeli tai hämärä/pimeä, jolloin ei Reiskoilla voi ajaa. Siihen löytyikin yllättävän edullinen ja toimiva ratkaisu: Motonet ja sieltä Suojalasit vahvuuksilla, 78-1906; ? 4.90 !!!

Nyt pystyy lukemaan tankkilaukussa olevaa karttaa myös sateella ajaessa!
Vastaa Viestiin