toivottavasti en ole ihan väärässä paikassa kysymykseni kanssa. Oon ihan uuden uutukainen Harrikkamaailmassa ja erehdyin eksymään ensin suomi24:n sivuille. Vaan äkkiä löysin tieni sieltä poiskin
Eli naikkonen kun olen, pienikokoinenkin kaiken kukkuraksi, niin olen nyt ihastunut tohon Sportster 883 lowhun. Kun kyselee niin kuulee kaikenlaista, kaupunkilegendaa ja ehkä asiaakin. Mun eka kysymykseni olisi että ostaako upouusi pyörä vai pikkaisen vanha (ei kuitenkaan liian vanha eikä paljoa ajettu) ja mitä etua olis jommasta kummasta? Koska pyöristä ei ole minkäännäköistä kokemusta niin ajattelin mennä kauppaan hakemaan upouuden ja kuskata huollettavaksi ammattilaisille, jos jotain hajoaa. Vaan sittenkin, ehkä muutaman vuoden vanhakin kävis?
Mitenkäs nämä jutut Harrikoista, jotka eivät ole elämänsä aikana tervettä päivää nähneet ja hirvittävän huonosta ajoergonomiasta? Kävin tuossa koeistumassa uutta v-rod night rodia ja se ei äkkiseltään mitenkään pahalta kyllä tuntunut. Eli jos Sportster 883 L on vielä pienempi niin hyvähän sillä on oltava ajella.
Kaikkea muutakin fiksua asiaankuuluvaa saa sanoa..
t. pakko saada Sportsteri