Mistä H-D:n sivuvaunu?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Minna&FatBoy
Viesti:

Mistä H-D:n sivuvaunu?

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

On noita akantappajia aika huonolaisesti myynnissä tai sit en vaan keksi mistä etsiä... :roll:
Aamupäivä meni hakukoneitten kanssa, nyt piisaa.
Voisko viisaammat vihjata linkkiä tai jotain? Ja mielellään suomenkielistä jopa...

Tarttis saada napero kyytiin ja sivuvaunu olis yks vaihtoehto, arvelisin että 4-5-vuotiaalle parempi kuin takapenkki...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ensin merkkiuskollisille H-D:n oma ja sitten pari pikaisella googletuksella löytynyttä linkkiä...

www.libertysidecars.com

www.sidecar.com
Vallu
Viesti:

Pane ilmoitus

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Laitas nyt ihan ekaksi ostoilmoitus tonne ostetaansättiin. Sivareita on jäsenistöllä aika monta.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Pannonian vaunu on hieno ja kevyt.
Velorex-merkkistä on myyty Jaavaan asennettavaksi, joten sekään ei liene kovin raskas. Saa vissiin uusiakin vielä.
K-pyörän ja muiden venäläisten vaunut on tehty varman päälle ja painavat kuin synti.
Kuten näkyy, mulla olisi sivuvaunun valinnassa paino aika tärkeänä kriteerinä.
HELMI2000
Viesti:

mistäsivuvaunu

Viesti Kirjoittaja HELMI2000 »

jämsänkoskella olis evosporaan vaunu ja voisin siitä luopua 0400548072
Minna&FatBoy
Viesti:

Kiitos Vallu :)

Harkitsinkin tuota, mutta en vielä laittanut kuitenkaan ostoilmoa, kun olen vielä puntaroinut sivuvaunun hankkimisen ja takapenkin uudelleenvarustelun välillä. Tarttis eka vähän kurkistella paljonko tuon kärryn eteen täytyy lomien loppuessa alkaa painaa ylitöitä... :twisted:
jäykkäperä

Re: Mistä H-D:n sivuvaunu?

Viesti Kirjoittaja jäykkäperä »

Minna&FatBoy kirjoitti:

Tarttis saada napero kyytiin ja sivuvaunu olis yks vaihtoehto, arvelisin että 4-5-vuotiaalle parempi kuin takapenkki...

Mites tämmönen vaihtoehto sitten
ks. lois.de
--Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa--
Minna&FatBoy
Viesti:

Tuo penkkiasiahan mua hirvittää suunnattomasti kun epäilen, ettei poika muista keskittyä kyydissä pysymiseen. Se kun unohtaa toisinaan jopa keinussa pitää naruista kiinni... :roll:

Sille tarvis laittaa tapit ylemmäs ja köyttää koko ukko mun selkään. Aikanaan mietin ihan lastenistuinta missä olis vyöt, mut jotenkin tuntuis että sen olis kuitenkin turvallisempi olla kiinni mussa kuin pyörässä...

Takapenkki mallia electra käväisi mielessä, mut jostain syystä sekin ajatus tökkii... Tai sit tapani mukaan teen taas yksinkertaisista asioista liian vaikeita... :lol:
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Et ole Minna nähnyt sitä minun mopon takapenkkiviritystä? Orkkis sissyyn käsinojat jostain vanhasta konttorijakkarasta... :roll: tyttäreni (7v) istui viime kesänä yhtä soittoa yli 750 km (ja vielä omasta halusta 8O ) kun mentiin mummolaan. Nuorempi (4v) viihtyi max 50 km ja täytyi olla lisäksi sidottuna minuun. Mutta sivuvaunu ok jos siihen mahdollisuus. ExSportissa aikanaan Velorex lasikuituamme ja siinäkin tyttäreni viihtyi kolmesta vuodesta ylöspäin kunnes totesi että isot tytöt istuu takana...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Minna&FatBoy kirjoitti:Tuo penkkiasiahan mua hirvittää suunnattomasti kun epäilen, ettei poika muista keskittyä kyydissä pysymiseen. Se kun unohtaa toisinaan jopa keinussa pitää naruista kiinni... :roll:
Kumpaan se tulee? Molempiin?

Santtu vissiin jossainvaiheessa kuskas junioriaan reippaammankokoisessa sivulaukussa... Eh?
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Minna&FatBoy
Viesti:

Mun mopoon tarttis joku naperonkuljetushommeli keksiä. Samin mopoon se on hankalampaa, kun töyssyyn ajaessa kuskinkin persaus irtoaa satulasta... "Takapenkillä" jopa meikäläisen "pehmusteilla" tulis vähintäänkin mustelmia.

Takapenkkiosasto vaikuttaa tässä vaiheessa kuitenkin niin paljon edullisemmalta vaihtoehdolta, että taitaa vaaka alkaa kallistua sinne suuntaan. Saahan ne selkänojat sit pois kun poika ei oo kyydissä.

Olis siinä vaunussakin puolensa, mut suoraan sanoen mulla ei oo kovin suurta intressiä opetella ajamaan sen kanssa, kun nähtävästi se jäis mun huoleksi. Toi mopo on muutenkin ihan riittävän "laiska" ja painava.
FLHT
Viesti:

Sivuvaunu

Viesti Kirjoittaja FLHT »

Hei Minna.
Löytyy 2 kpl tallista.
Toinen ollut pari vuotta kiinni FLHT:ssa.
Nyt, kun alla on Street Bob, ovat kummatkin vaunut myytävänä.
Matkakaan ei ole pitkä, kun kerran molemmat Lempäälässä asutaan.
Soittele ja tuu käymään. 0400 628 870 / Veijo.
Sivuvaunuterveisin. :D :D :D
Elä tämäkin päivä hyvin, koska se on eilisen huominen ja sinun loppuelämäsi ensimmäinen päivä.
Heritage

Viesti Kirjoittaja Heritage »

Meikäläisellä on ollut jo jonkin aikaa hakusessa malliin FLSTC sivuvaunu 2 lapsen istuttava, pitää olla ilmeisesti omalla jarrujärjestelmällä varustettu.
Ei vielä ole kauhea kiire, mutta kesäksi pitäisi jotain löytyä, ei viitsi sakkia tarakalla kuljettaa. :lol:
Minna&FatBoy
Viesti:

Kiitos vinkistä, saatanpa tässä lomaillessa pistäytyäkin. :)

Vaikka toisaalta... Huvituttais kyllä kokeilla kuinka sellaisen electra-mallisen selkä/käsinojahässäkän sais modifioitua fättärin takapenkille :wink:
Jos askartelis vaikka sissyyn kiinnitettävän version, tai jotain siihen suuntaan. Ainakaan ei ihan äkkiä löytynyt valmiina muita kuin se electran takaboksiin kiinnitettävä malli :roll: (niin ainakin ymmärsin...) ja se ei ihan heittämällä taida sopia :?

Ja taas toisaalta, kun olis toinenkin napero suunnitteilla, niin tarvis se vaunu kuitenkin hommata jossain välissä...
mjs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mjs »

Minulla olisi yksi Velorex sivuvaunu "ylimääräisenä". Tällä hetkellä se on kiinni vuoden -90 mallisessa Jawassa. Sivuvaunussa on uusi rengas, jarrullinenkin se on. Kaikin puolin hyvä vaunu... Tilava ja kevyt.
Jos kiinnostaa niin laita privana viesti.
6%

Älä löi,
en ole hurrit!
Vastaa Viestiin