Mistä koviin laukkuihin toimivat salvat?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

santtu
Viesti:

Mistä koviin laukkuihin toimivat salvat?

Viesti Kirjoittaja santtu »

Etsiskelen wnhanmallisiin koviin laukkuihin toimivia salpoja nykyisten kuluneiden tilalle:
Kuva

Alkuperäisiä saa HD-liikkeistä hintaan ~60,- / pari. Niissä on se ongelma, että ne on piakkoin yhtä huonot & epävarmat kuin nykyiset. Hemuli voinee korjata tämän virhekäsityksen kun on jo vaihtanut omansa?

Olen veneliikkeistä etsiskellyt vaihtoehtoa, siis lähinnä kaivellut Maritimin ja Bilteman venepuolen hyllyjä. Hyvää salpavaihtoehtoa ei ole tullut vastaan.

Onkos täällä taululla kokemuksia tai ehdotuksia minkälaiset salvat tuohon sopisi laittaa ja mistä niitä saisi?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Mahtaiskohan 80-luvun Goldwingissä olla paremmat salvat, vai käyttivätköhän mahdollisesti samoja osia?
hemuli
Viesti:

Re: Mistä koviin laukkuihin toimivat salvat?

Viesti Kirjoittaja hemuli »

santtu kirjoitti:...Hemuli voinee korjata tämän virhekäsityksen kun on jo vaihtanut omansa?...
Muistat väärin, mulla on edelleen alkuperäiset salvat - ja hyvässä kunnossa. Kysy Kytöojan Timolta (timo.kytooja(at)hdcf.fi), hän osti omiin laukkuihinsa uudet orkkissalvat viime kesänä. Ja mitä tulee salpojen kestävyyteen niin jos ne 20 vuotta kestää niin ei niitä kovin huonoiksi voi moittia...

Venetarvikkeiden tai muiden piiltemamitälieneematkalaukkusalpojen soveltaminen orkkislaukkuihin tuottaa kyllä varsin erikoisen näköisen ratkaisun - erikoinen ei tässä tapauksessa todennäköisesti tarkoita onnistunutta...

Mutta olen kyllä edelleen kateellinen noista sun takavilkkujen linsseistä...
Timppa K.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa K. »

Alkuperäisten osanumero on : latch kit 90681-95, mahdollistaa etsimisen netin kautta

http://www.jwboon.com/index2.php?conten ... %26nh%3D38
Tuolta näyttäis ainakin löytyvän.
Itse tosiaan tilasin V-Twin Citystä, tuli parissa viikossa ja hintaa n.50? kahdesta salvasta.
Jos se ei toimi, Kromaa se !
tycoon666

Viesti Kirjoittaja tycoon666 »

hot biken kautta tilasin just v-twinin kirjast noi...... 37 egee kappale.... ei halpa mut jos ne toimii.....
:twisted:
Vastaa Viestiin