Pannu penkissä
- laphilainen
- Viesti:
Pannu penkissä
Käytiin tuossa Lapin chapterin ajopäivänä MecTecillä Kalixissa vierailulla, ja siellä tarjoutui käyttää mopoa penkissä. No pitihän se vanhus sinne laittaa, muuten meni hyvin, mutta showkäyttöön tarkoitetut irtovalkosivut eivät tosiaankaan kestä kovaa kehänopeutta. Mittarissa oli 215 km/h kun alkoi valkosivun palasia lentelemään, niin piti lopettaa eli vain yksi veto ja sekään ei ollut täydellinen. Niin ja lukema oli 51,7 hp, vääntöä ei otettu ollenkaan. Mutta kyllä pannu vanhuksen tehot lämmitti sydäntä.
Ja paras harrikan veto oli lähempänä 150 hp:ta kuin 100 hp:ta. Poro-Marko tekee tarkemman jutun seuraavaan lehteen....
Eli tässä tuli todistettua, että valkosivut ovat vain showkäyttöön, joten mistä löytää niitä kumimaaleja, jotka pysyy ja toimii?? Tännehän tulee kohta lumi, ja alkaa rakentelukausi...
Ja paras harrikan veto oli lähempänä 150 hp:ta kuin 100 hp:ta. Poro-Marko tekee tarkemman jutun seuraavaan lehteen....
Eli tässä tuli todistettua, että valkosivut ovat vain showkäyttöön, joten mistä löytää niitä kumimaaleja, jotka pysyy ja toimii?? Tännehän tulee kohta lumi, ja alkaa rakentelukausi...
Tämmöinen löytyi haulla
http://www.nokiantyres.com/noktop/frames.html
On tosin 18 litran pänikkä ja väristä ei mitään tietoja.
- AKr
http://www.nokiantyres.com/noktop/frames.html
On tosin 18 litran pänikkä ja väristä ei mitään tietoja.
- AKr
- laphilainen
- Viesti:
Niinpä
Jep! Kyllä niiden laitto oli aikalailla tuskallista, koska vanteen profiilikin oli erinlainen kuin autonvanteiden. Liimasin niitä kumiliimoilla ja sitten parsin pitkin kesää pikaliimoilla. Tietenkin ajonopeuskin oli yli 100 km/h...
Mutta Kopterissahan oli maalatut valkosivut yhdessä pyörässä, joten kyllähän sitä maalia pitäisi olla olemassa.
Tieto liikkeelle Veljet ja Sisikot!!
Mutta Kopterissahan oli maalatut valkosivut yhdessä pyörässä, joten kyllähän sitä maalia pitäisi olla olemassa.
Tieto liikkeelle Veljet ja Sisikot!!
Terppa!
Mulla on varastossa valkoista kaksikomponenttista silkkipainoväriä, joka on tarkoitettu polyesterille ja nailonille ja on erittäin peittävää. Meinaan kokeilla sitä ensi viikon alussa kumille. Katotaan miten käy.
Tänään olen tavattavissa Kaasnääsissä. Toivottavasti tapaan muitakin.
Terve! Taas mennään
Mulla on varastossa valkoista kaksikomponenttista silkkipainoväriä, joka on tarkoitettu polyesterille ja nailonille ja on erittäin peittävää. Meinaan kokeilla sitä ensi viikon alussa kumille. Katotaan miten käy.
Tänään olen tavattavissa Kaasnääsissä. Toivottavasti tapaan muitakin.
Terve! Taas mennään
- laphilainen
- Viesti:
Hujva
Lexa, kun olet kokeilut tehnyt ja jos se maali toimiipi niin laita maalin tiedot tänne foorumiin tai laphilainen@luukku.com
Et näin...veljet ja siskot...
Et näin...veljet ja siskot...
no piruvieköön
Tulipa tossa verstaalla tuon Pekan kanssa (pahamaineinen Fat Pojke kuljettaja) juttua ja hän oli pyhkässy valkoset rattaaseen ihan automaalilla muoviosien elastiikka mömmön kera ja piruvie ei ole ollu ongelmia tosin siinä on vain semmonen raita ei semmosta miljardööri sivua kuten mulla en tiä miten käyttäytyy leveesti vedettynä eiköhän kokeilla Jari siihen sinun ultra väkevään pannariis niin ei lentele sitä vitun silppua ympäriinsä ja aiheesta vois Pekka itte selvittää lisää