Nokka kysymys?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

kopteri47

Nokka kysymys?

Viesti Kirjoittaja kopteri47 »

Olen tässä pohtinut pääni puhki minkä nokan laittaisin koneeseen (evolution 80 )kiinni.
Vaihtoehtoina olis Andrews ev 46 ja ev5 nokat.
Koneessa on 10:1 männät ja kannet portataan todella hyvin virtaaviksi, kunhan tiedän minkä nokan sinne pistän!
Olisihan toi ev46 varmepi valinta mutta kun... Saiskohan tolla ev5 lisää koneesta tehoa irti? :twisted:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

46 oli itselläni evokoneessa jossa puristuksia oli lähemmäs 11:1 ja alakertaa kevennetty aika lailla. Harkitsin EV46 ja EV51 välillä mutta tulin tulokseen että 46:sella saavutetaan parempi dynaaminen puristussuhde joten päädyin siihen. Ja iloisesti kiekui - itse asiassa kiekuu edelleen uudella omistajalla...
Softail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Softail »

Kortenio kekoon.....taas

Minulla -86 Soffassa 10,5:1 puristussuhteella, Andrewsin EV46 nokalla, alakerta uusittu täysin mutta ei kevennetty, A-moottorin porttaamat kannet ja hyvin laulaa. Itse asiassa 95 hp Intruderin kanssa mennään suht koht tasoihin. Pyörällä ajellaan vähän niinkuin kyykkypyörää, eli helvetin lujaa ja täysin harkitsematta.......

Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
kopteri47

Viesti Kirjoittaja kopteri47 »

Nostetaan aihe nyt kerran vielä ylös, ennen kun tilaan nokan?

Olen itse kaatumassa tuon EV5 puolelle, mutta kun en löydä siitä juuri mitää testejä /kokemuksia.

Onko se niin huono nokka vai miks juuri kukaan ei sitä ole pyöräänsä pistänyt :?:
Eikä moni tarvikemyyjä luetteloonsa :?:
Vastaa Viestiin