techboard pykii!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

techboard pykii!

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Oletteko kohdanneet samanlaista ongelmaa jonka itse huomasin - yritin laittaa techboardin puolelle new topicia mutta kone ei toimita sitä eteenpäin. Missä vika?
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Hih! Vähän niin ku yrittäis pannulla ajaa paikasta A paikkaan B. :P Ei aina onnistu. Kahta en kumminkaan vaihda: V2!!! :D
Ei tämä tästä!
hemuli
Viesti:

Nyt rupeaa jo v...uttamaan! Voiko tuo pykiminen johtua mahdollisesti ylipitkästä viestistä? Koska kun yritän lähettää hiukan pidempää sepustusta niin kone ilmoittaa että sivua ei voi avata.
Olenkin ryhtynyt ottamaan varmuuskopion pidemmästä jutusta jotta ei aivan hukkaan mene yksisormitekniikalla käytetty puolituntinen...
hemuli
Viesti:

Itse itselleni vastaten: tuo pykiminen tosiaan johtuu ylipitkistä löpinöistä - lupaan (yrittää) hillitä itseni.

Jos Mara satut lukemaan tämän niin kertoisitko mikä on viestin maksimipituus?
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Tervehdys Hemuli ja muut,

Jep, just silleen mäkin olen tehnyt: Jos teen pitkää tekstiä foorumissa tai mailatessa, niin ylimaalaan tekstiä ja kopioin Ctrl+C (copy), jos tökkii jossain vaiheessa niin sen voi taas saada Ctrl+V (paste) takaisin. Mulla ainakin kone tekee joskus sitä, että jos menee korjaamaan tekstiä väliin, niin se alkaa pyyhkiintyä. Laittamalla koko tallenetun teksti uudelleen, taas toimii.

No niin, menikö taas nörttibittihybrix-jutuiksi :wink:

Tänään ehdottomasti ilta-ajelulle pitkin vanhaa kolmostietä. Mahtavia viileitä-lämpöisiä-viileitä ilmavirtausaaltoja kokemaan ja ne tuoksut ja ne landelemut ja.... hmmmmm smell nais.8)
Mara
Viesti:

jeps

Viesti Kirjoittaja Mara »

Minä tarkistan että mikä tuossa viestin pituudessa on se rajoite. Mutta en heti, vaan ehkä ens viikon loppupuolella. Että olkaas vähäpuheisia siihen asti :)

- Mara the Webmaster
hemuli
Viesti:

Ilmeisesti siinä ei mitään rajoitetta ole, nyt kun on seurannut muiden tekstejä. Jostain syystä mun masiina ei suostu lähettämään yhtään pidempää tekstiä vaan ruutuun tulee ilmoitus:

Internet Explorer ei voi luoda linkkiä pyytämääsi Web-sivuun. Sivu voi olla väliaikaisesti poissa käytöstä.

--------------------------------------------------------------------------------

Yritä seuraavaa:

Valitse Päivitä tai yritä myöhemmin uudelleen.

Jos olet avannut tämän sivun aiemmin ja haluat katsoa, mitä on tallennettuna tietokoneeseesi, valitse Tiedosto Offline-tila.

Saat lisätietoja Internet Explorerin käytöstä offline-tilassa valitsemalla Ohje-valikosta Sisällys ja hakemisto.

Internet Explorer

Missä vika, vai onko vikaa? Vai onko serveri vaan todennut että nyt riittää Hemulin löpinät... :oops:
Ilkimys

Selvähän se

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Selvähän se, että pykii! Onhan se Harley-Davidson teckboard :mrgreen:
Sporttiboy
Viesti:

Koitas vaihtaa...

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mulla tehnyt joskus samaa, vaikee sanoo johtuuko palveluntarjoajan (Surina) omista linkityksistä vai selaimen (Expoder) bugeista joita tuntuu olevan jopa enemmän kun keskiverto Härräpyörässä.

Mä sain osan ongelmista pois kun vaihdoin selainta mutta pykii se aina välillä vieläkin.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Mara
Viesti:

Niin

Viesti Kirjoittaja Mara »

Siis käyköhän siinä nyt sitte silleen, että teillä tulee se semmonen Timeout, elikkäs kun kirjottelette niitä tekstejä niin teillä menee siihen sen verta pitkä aika, että järjestelmä katsoo teidän poistuneen kuvioista kun mitään ei tapahdu. Oiskohan tuo mahollista.. onkai se.

- Martti the nörtti

ps. Ja jos tää ois joku Honda techboard, niin tää ois niin nopee, että ei ehtis kirjoittaa ku otsikon kun järjestelmä heittäs jo toimettomat ulos :)
hemuli
Viesti:

Tuskin siitä on kyse. Tuntuu siltä että nyt on ihan palveluntarjoajasta (SuomiCommunicationsOY) kiinni tämä pykimä. Täytyy niitä ravistella asiasta.

Pahoittelen turhaa vaivannäköä asian tiimoilta... :oops:
Vastaa Viestiin