vanhan mallin +16" löytyy mut niitäkään ei taida saada soviteltua..
hydran keula..sopiiko osat vaihtaen?
hydran keula..sopiiko osat vaihtaen?
mulla on alaputket vm.77-84 niin sopiiko sinne uudemman mallin yläputket? ei tunnu löytyvän tohon keulaan +18" mistään... kuvassa toinen ylhäältä päin noi mun nykyiset yläputket.

-PANHEADS MC-
Ongelma tulee laakeroinnin kohdalla. Jos laitat uudemman mallin putket joissa laakerit on yläputkissa niin silloin kaksi laakeripintaa hinkkaa vastakkain - voisi kuvitella että ne kuluisivat nopeammin silloin. Mistä olet hakenut putkia? Ainakin www.motorcyclestorehouse.nl löytyy tuon ikäiseen keulaan aina +22" asti.
Storehousen putket on itse asiassa erittäin kohtuuhintaisia. Tietysti jos vertaat niiden hintaa joihinkin kustomkromen show-kromattuihin niin kyllähän se kirpaisee. Storehousen putkia saa kovakromattuina jolloin putken pinta kestää yhtä kesää pidempään - show-kromi kun kuluu puhki kesässä... Tuon mittaiset kovakromatut putket taitaa maksaa jonkun 280? täällä Suomessa.
Vai kuinka paljon sulle on sanottu niiden maksavan? Kyllä mielestäni keulaputket on lähestulkoon saman hintaisia joka paikassa.
Vai kuinka paljon sulle on sanottu niiden maksavan? Kyllä mielestäni keulaputket on lähestulkoon saman hintaisia joka paikassa.