Yleinen käsitys HD:stä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lexa

Yleinen käsitys HD:stä

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Tervehdys kaikki,

Meidän puuhamaa-kylässä tuntuu olevan kova pyörävillitys ja äijät hankkii kilvan custom-fillareita. Meikäläinen ehdottelee HD:n hankintaa, mutta tuntuu olevan vallalla käsitys, että kun ostaa HD:n, niin kädet on aina paskassa. Minä kun yritän perustella, että se johtuu siitä, että äijät (ja naiset) korjaavat ja rakentelevat niitä itse, niin se on syy mustiin käsiin. Varsinkin kun kyse on vanhoista HD-fillareista, joita on paljon liikenteessä.

Ei mee höpötykseni äijille perille :evil:

Toisaalta onhan se hyvä kun on kylällä ainoa kingi 8) :wink:

PS. Älkää vaa alkako vanhaa juttua sit jauhaa: kumpi parempi jne.... Tää ei ole trolli-yritys.
Kimi

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Moro!
Sano niille, että ostavat uuden H-D:n ja vievät merkkihuoltoon, niinhän ne Jaappanin kustomeilleenkin tekis!
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Olisikohan ostamisen esteenä se, että Puuhamaalta ei löydy HD:n merkkikorjaamoa? Vaiko peräti se, että kylän vellihousut eivät uskalla samaistua Reinot jalassa kaahailevaan Lexaan :lol:
Lexa

Terve taas,

Kimi, olet oikeassa.

Itse asiaa lisää mietittyäni tulin jo siihen tulokseen, että parempi kun ostelevat vaan niitä muita ... En edes yllytä muuhun päätökseen.

MÄ OON KUKKULAN KUNINGAS :lol:

Ainoa jytinä kylällä 8) Kuul mään!!!!

Ajokelit jatkuu fantastisena, T-paita, kesäpotta, aurinkolasit. Tässä on juuri sitä oikeaa meininkiä.
hdvinni

käsitys

Viesti Kirjoittaja hdvinni »

Joo eiköhän se ala olla parempi ettei enää houkutella kavereita ostamaan härräkkää... Kukkulan huippu alkaa muutoin laajenemaan niin ettei reunalle nävy.
Mäki olen seurannut naapureiden kustomostoksia ja pelännyt että koska alkaa asemani horjumaan.
hdvinni
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Mitäs sitten tehdään kun ei olekaan enää naapuruston kovin jätkä? Nyt on niin leveetä tulla himaan kun kaikki kotipihan pikkukillet juoksee perässä ja jää kunnioittavan viiden metrin päähän seisomaan... :twisted:

Jos naapurin diplomi-inssikin menee ja ostaa harrikan niin menee pohja koko uhoomiselta. Eiköhän kerrota kaikille jotta näistä vehkeistä ei oo kun harmia niin saadaan jatkossakin kulkea appelsiinit (koripallot) kainaloissa.

Hoh-hoh, taitaa Hemuli olla vähän väsy jo... täytyy pyytää mammaa lämmittämään kupillinen maitoo ja mennä vällyjen väliin nalllen kanssa :oops:
Palatable
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palatable »

hemuli kirjoitti:Mitäs sitten tehdään kun ei olekaan enää naapuruston kovin jätkä? Nyt on niin leveetä tulla himaan kun kaikki kotipihan pikkukillet juoksee perässä ja jää kunnioittavan viiden metrin päähän seisomaan... :twisted:

Jos naapurin diplomi-inssikin menee ja ostaa harrikan niin menee pohja koko uhoomiselta. Eiköhän kerrota kaikille jotta näistä vehkeistä ei oo kun harmia niin saadaan jatkossakin kulkea appelsiinit (koripallot) kainaloissa.

Hoh-hoh, taitaa Hemuli olla vähän väsy jo... täytyy pyytää mammaa lämmittämään kupillinen maitoo ja mennä vällyjen väliin nalllen kanssa :oops:
Aika outoo joo!
Enpä taas aatellu nenääni pidemmälle ku menin haaveeni toteuttamaan. X-ni alko tos vikittelee takas mutta ku kuuli uuden vaavin hankinnastani alko perääntyy. Tulikohan hankittu jonkinlainen miesten estolaite? Höh :?
On se sit nii inanaa!
1purehell

Viesti Kirjoittaja 1purehell »

Sama tuli huomattua, kun ostin keväällä tuon "täristävän paskan, jota ei saa edes käyntiin". Viime viikolla kävin rengasliikkeessä, sain kuulla pitkän esitelmän HD:n kelvottomuudesta ja kuinka paljon parempia vaihtoehtojakin olis ollu tarjolla... Mulla on tunnetusti pitkä pinna ja hyvä huumorintaju, mutta en kyllä enää osta renkaita sieltä. :x

Kummasti tuntuu eniten "tietoa" löytyvän niiltä, jotka eivät omaa minkäänlaista kokemusta näistä vehkeistä (ja omat taidot ei riitä edes tulpan vaihtoon).

Eihän mulla itelläkään ole HD:stä kuin vajaan neljän kuukauden kokemus, mutta ihan ihmisten tekemältä laitteeltahan tuo tuntuu.
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Oikeesti välillä tuntuu siltä, et kaiken muun kiireen lisäks, vois oikeesti harrastaa jotain järkevää! Vaikka DVD leffojen kattelua!!! :D Tulee vaan tallilla öisin mieleen, kun taas jäi yöunet vähiin. Kai täs jonki sortin hulluja ollaan mekin. Mitä viisasta ihminen nyt ikänä tekiskään..? Itellä kun on viä paha tapa tehdä hommat ja rempat (ei kuitenkaan kone-, yms.) vähän sinnepäin, niin takuulla saa maantiellä korjailla ja fiksata tekemisiään.Talli kaveri se sitä sanoikin, että; "sehän on paras paikka tehdä remonttia." Ei oo vanha pannu tai lattäri helppo ystävä ei, mutta paljon se antaa, tosin vaatiikin, mutta se ajamisen ilo!!!! :D Musta tuntuu, että naiset kumminki on viä vaikeempia... Saatan olla väärässä. Ei mitenkään loukkauksena.
Ei tämä tästä!
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

>Kummasti tuntuu eniten "tietoa" löytyvän niiltä, jotka eivät omaa minkäänlaista kokemusta näistä vehkeistä

Olen huomannut saman ilmiön... Esson baarin sub-urbaanilegendat tekevät tehtävänsä.

Omalla kohdallani olen nähnyt yhden "valaistumisen", siis omani lisäksi. Kun olin itse ostamassa harrikkaa kaveri piti mua hulluna, jos ostan öljyä valuttavan paskan, joka purkaa itsensä osiksi jo tyhjäkäynnillä... Mutta menee kolme vuotta ja kaveri seuraa kun rakentelen pyörää (joka ei vieläkään purkanut itseään osiksi) ja sitten alkaa pikkuhiljaa pää kääntyä japsivehkeistä ameriikan rautaa kohti. Ja niin vain kävi, että kawasaki-mies laittoi vihreän kawa-paitansa kaappiin ja osti mun vanhan pyörän, kun itse olin vaihtamassa uuteen.

Hommassa näemmä pätee vanhat lainalaisuudet, ihminen ei usko kuin omia silmiään.

Mutta olen samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, aletaan mekin haukkumaan ja kiroamaan pelejämme, ettei nyt ihan joka ukon tallista löydy härräkkää... :twisted:
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Niin, on se vaan kumma, että meidän öljyä vuotavat ja tielle kilahtavat paskamme saavat aina ihailua osakseen; joko avointa, jolloin tullaan reilusti kyselelemään pyörästä tai peiteltyä ns. vilkuilua. Omat naapurini sanovat, että siitä tietää kevään tulleen, kun Masa käynnistää Harrikan. Aina se on ollut meidän kulmien iso "juttu". Onhan siellä muunkin merkkisiä prätkiä, mutta niihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Harrika ei ole koskaan yrittänyt olla täydellinen ja virheetön, mutta
osaksi senkin takia sitä ihaillaan - siinä on se jokin, mitä ei voi koskaan kopioida.
8)
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mitä välii sillä olis vaikka niitä olis ihmisillä nurkat pullollaan. Mitä enemmän niitä ajan mittaan lojuis ihmisten nurkissa, sen halvemmaks käytettyjen hinnat putois, vertaa Saksa kolme vuotta sitten. Kun ne olis helvetin halpoja, riittäis itellä fyrkat ostaa monta erilaista. Se että omistaa motskarin JOPA HD:n ja käy sunnuntaisin Kaivarissa jätskillä jalat rennosti roikkuen tapeilla, ei tee ihmisestä motoristia tai niin kuin näillä sivuilla pitää sanoa bikeriä.
Evo Chopper

totuus?

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Mä oon sanonu näille muilla mp-merkeillä ajaville vastaukseks niiden ihmettelyihin "ei-sisäsiisteistä hitaista pulttilingoista", et ne muut on moottoripyöriä - Harrikat on elämäntapa! 8)
Yleensä se napina ja vittuilu loppuu siihen... :twisted:

Terppa Riku ja muut filosoofit,

Oli hulluutta tai ei, mut hiton nastaa. Kyllä tässä elämässä riittää ihan tarpeeksi ´´järkeviä´´ asioita pohdittavaksi. Teet duunii, tuut himaan, makselet laskuja ja potkit kenkiä, jotka on täyttänyt eteisen, mietit miks oot hommanut hitonmoisen kämpän jossa sinulla ei ole edes omaa paikkaa ja futsaat miksi rehkiä eläkeikään asti ja sit tajuta vasta seitsenkymppisenä mikä oli koko homman juju. Voihan silloin papparaisena ja mummona päättää, et sit seuraavassa elämässä... :cry: (allekirjoittanut avautuu)

Olen tavannut monta äijää (joilla on kuitenkin talous kunnossa), jotka ihailee prätkiä ja selittelee et kyl mä sit ku mul on... ja blaa, blaa, blaa... :?

Mä vastaan aina tähän samallailla: Jos haluat tälläisen, niin mene pankkiin, nosta tai lainaa fyrkkaa, osta prätkä ja laita magneetilla jääkaapin oveen ilmoitus: Kultaseni (arvoisa perhe tai ...) Ostin makeen prätkän. 8) Ja sit ostat perheelle jotain kivaa kans, niin kaikki on onnellisia.

Täytyy myös tehdä päätöksiä omasta elämästä ja omista toiveista. Elämässä joutuu tekemään valintoja. Kaikkea ei saa. Jostain muusta täytyy sit luopua jos fyrkat ei riitä joka paikkaan. Itse olen oppinut luopumaan monista asioista ja nauttimaan siitä mitä on ja mitä saan.

PS. Olen laittanut aikoinaan jääkaapin oveen ilmoituksen. :wink:
toni

Viesti Kirjoittaja toni »

Tervehdys kaikille!
Mun mielestä hd juttu on elämäntapa. Aloitettiin vaimon kanssa ajelut jaappanialaisilla fillareilla. Ei se asia ihan oikeen sytyttäny...
Tänä päivänä ajellaan molemmat amerikkalaisilla ja tuntuu olevan se oikea juttu.
Kaikillahan on omat mielipiteet asioista.
Mutta siihen käsien rasvasuuteen... Se juttuhan näissä fillareissa on, että joskus joutuu ajokkiaan remppaan/ laitteleen ja sekin kuuluu tähän hommaan. Itse ainakin nautin siitäkin(ainakin jälkeenpäin).
Eilen ajeltiin vaimon kanssa autolla ja eräällä pysäkillä oli kaks fillaria(hd)
pusähtyneenä. Auto ympäri ja kysyyn, onko ongelmia.
Siihen kaveri hymyssä suin ja kädet rasvassa kertoo, että sähköt hävis.
No hetken etsinnän jälkeen löyty palanu sulake.
Uus sulake "löyty" Volkkarin sulaketaulusta. Ja taas matka jatku...
Et silleen...
Sekin tuntu nauttivan...
Vastaa Viestiin