Tiedän että kytkin asiaa on täällä aikas usein selvitetty mutta en vielä tähän ongelmaan ratkaisua ole löytänyt.
eli kytkin pelittää lähtiessä ja tien päällä ihan ok mutta kun pitäisi vapaalle laittaa paikallaan nin ei onnistu mutta pienessä vauhdissa onnistuu kyllä.Eli mitä se pieni vauhtikin siihen auttaa?
Tän kanssa pärjää kun sen tietää mutta ajattelin että josko apu siihenkin löytyisi.Joskus liikenne valoissa vaan vähä tuskaa pitää kytkin pohjassa ,vaihde päällä.
Muistaakseni 80luvulla vehjes pelitti niinkuin pitikin.
Kytkin on kuiva ,5 piikkinen,pitkät neulat,tamer,ja se Tollen jousipakka ,laatikko 5 vaihteinen.
Mutta voisiko ne läpitangot jotenkin kanittaa,jos nee pallopäät kuluneet niin paljon että menee liiaksi toiseen kiinni.
Painelaakeri tuntuis olevan kunnossa,ainakin kaikki neulat mukana.
AP
taas kytkin asiaa
Kytkin ei irrota kunnolla elikkä säätö toimenpide..
Itsellä oli sportissa saman kaltainen vika ja niin säädin kytkintä ja jopa rupes menee vapaa päälle...
Nyt kun mulla on vaijeri löysässä kunnen laiskuuttani ole kiristäny sitä niin kytkin ei irrota kunnolla ja se pitää "vetoa" laatikolle sen verta että hankala saaha vapaa päälle..
Tuohon mä ekaksi kallistuisin.
Itsellä oli sportissa saman kaltainen vika ja niin säädin kytkintä ja jopa rupes menee vapaa päälle...
Nyt kun mulla on vaijeri löysässä kunnen laiskuuttani ole kiristäny sitä niin kytkin ei irrota kunnolla ja se pitää "vetoa" laatikolle sen verta että hankala saaha vapaa päälle..
Tuohon mä ekaksi kallistuisin.
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..