Kihlattuni tuli järkiinsä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Pentti
Viesti:

Kihlattuni tuli järkiinsä

Viesti Kirjoittaja Pentti »

Drag Star vaihtui Street Bobiin.

Hän löysi kypärän väriin sopivan mattamustan HD Street Bobin, vm 2007.
Putket on http://www.vanceandhines.com/a101_bigradius_stl07.html
Ääni http://www.vanceandhines.com/sound/hbigradius.au
Sehän kuulostaa hyvältä...

:lol:
Pentti
Viesti:

Vai tulinko sittenkään....

Itse kyllä mietin, että taisin menettää viimeisetkin järjen rippeet. Vai mitä mieltä olette? Putket ainakin näyttivät hyviltä ja ääni mahtava. Mahtuuko joukkoon mukaan? Aika pelottavaa ex-jammukuskille.
Terv. jaana
JIITEE

järkiinsä

Viesti Kirjoittaja JIITEE »

Älä enää mieti jamahaa,vaan HD jalkojen väliin ja löydät aivan uskomattoman upeen harrastuksen ja ekasta rallista lähtien olet koukusssa!!!!Sitä ei vaan pysty lopettaan!! :D :D :D
Pentti
Viesti:

Sain vanhasta kerhosta tällaisen kommentin:
Huonosti menee ihmisellä,jonka tarvitsee itsetuntoaan nostaakseen kuulutella HD:n ostoaan kuin suurtakin statuksen
korotusta.

Että mukavaa porukkaa siellä!

t. jaana
Vallu
Viesti:

Unohda

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Unohda saman tien moiset! Jatkossa kun Sinulle kerrotaan miten "paskan pyörän....." olet ostanut niin älä vaivaudu kommentoimaan ollenkaan moisia puheita. Jostakin syystä japsikuskeilla (siis ei niinkään Bemu tai Guzzi) on hirmuinen tarve toistella noin 50 vuotta vanhoja kliseitä Harrikoista. Heillä on todistamisen taakka me vaan naatiskellaan. :D
Niin ja lähtihän se jäsenhakemus jo?
Pentti
Viesti:

Kiitos lohduttavista sanoista. Aika paskat fiilikset mulle tuli varsinkin kun olin melko aktiivinen vanhassa kerhossa, tein kerholehteä ja osallistuin moniin juttuihin. Nytkin olen tekemässä naismotoristeista viiden sivun juttua yhteen lehteen, joka ilmestyy juuri ennen MP-messuja.
Terv.
Jaana
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

Jaana,sinä olet Pentti.

Muut puhuu,sinä pidät hevosta.
Meri

Viesti Kirjoittaja Meri »

Pakoputkista olis kyssäri ?

Jos toi hankkimanne dyna on mallia 2007, niin oliko noi upeet putket
nimenomaan tähän 2007 malliin sopivat. Itselläkin tulossa keväällä
07 dyna, mutta olen ymmärtänyt että kyseiseen vuosimalliin hankala asentaa
avautuvampia putkia. Syynä putkiin piilotettu "pakokaasujen" ohjausjärjes-
telmä tai jotain sinne päin.

Ps itseäkin noi putket kyllä kiinnostas
harley-pilot
Viesti:

07-putket

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

Tilanne olla sellainen että euroopan malleissa on pakokaasun ohjauläppä. Tuo kyseinen läppä on kiinteästi hitsattu alkuperäiseen pakoputkistoon. Ainakin minulla asennettaessa 07-touring malliin uusi putkisto sellainen real dual mssä ei ole etu ja taka sylinetrin välissä yhdysputkea jäi ko. hässäkkä pois. Nyt sitten läpän ohjaus vaijeri on siellä tyhjän panttina ja koneen vikavalo palaa koko ajan. Kysyttäessä Vance and Hinceltä neuvoa he vastasivat ettei putkisto ole tehty Eurooppa versioon. Siitä ei vielä ole minulla tietoa miksi tuon läpän pois jättö sytyttää vika valon. Ehkäpä järjestelmä tarkistaa läpän toiminnan antaen siitä informaation koneen ohjaus yksikölle. Läppä itse on jousikuormitettu normaalisti kiinni asennossa.
Siis kysykää teidän dealerilta tarkempaa neuvoa. Mikä käy ja mitä sitten tarvitaan. Muuten voi tulla kallis reissu ennen kuin savu tulee melemmista putkista.
There is no proplem! Only solutions.
Pentti
Viesti:

V-twincitystä kerrotaan, että pakokaasuläpän ohjausmoottoria on huijattu siten, että vaijerille on tehty keinotekoinen vaste, jolloin se luulee käyttävänsä alkuperäistä läppää, jota ei enää ole. Kone on testattu, että seokset ovat kohdallaan eli ei siis liian laihalla. Tässä koneessa on terrycomponentin itsesäätyvä ruiskunohjausyksikkö, joka huolehtii asiasta.
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Pil Kollins kirjoitti:Jaana,sinä olet Pentti.
Jumalauta mä repesin. Kahvit on pisin näyttöä. Taitaa väsyttää liikaa...
Loud pipes save lives.
Meri

Ok, Kiitti vastauksista. Täytyy kysyä Loimaalta, kun omakin pyörä on
sieltä tulossa. Toi tekniikkaosaston pitkä ketju kyseisestä asiasta
jätti vain vähän epävarman olon. :?: :?:
harley-pilot
Viesti:

laiha seos

Viesti Kirjoittaja harley-pilot »

Nyt kun kyse on uudesta pyörästä. Mikä on myös takuun alainen, kannattaa selvittää dealerin kautta mitkä muutokset raukaisevat moottorin takuun. Esim. tuo että käytetäänkö aftermarket softaa koneen ohjauksessa. Varmasti tästä on tehtaalla selkeä kanta.
Itse sain tietoa ettei -07 malleihin löydy dealereilta tehtaan softia suoraaan(vertaa-06 aikisemmat joissa niitä oli eri installaatioihin, Staget). Vaan 07 malleissa olisi ostettava HD Race Turner. Tämän infon sain SGN bikesiltä sekä myös Chicago Harleyltä. Race Turner on sikäli parempi, jos teemme jälkeempäin lisää muutoksia koneeseen niin voimme ohjelmoida koneen ohjauksen uudelleen, ilman lisämaksua sillä meillä on jo hallussa CD versiona ohjelmat. Noissa ladattavissa piti joka kerta maksaa kun muutettiin ohjelmaa.
Itse päädyin Race Turneriin sillä samalla koneeni muutettiin 103" stage2. Mutta jos aftermarket softat pitävät takuun yllä ja muutokset tulevat olemaan maltillisia=pakoputket+ilmanputsari silloin hyvä vaihtoehto voi olla Vance and Hincen Fuelpack.
Meri

Joo toi on kyllä tärkee pointti. Takuut kyllä syytä pitää voimassa varsinkin
nyt, kun tämä kone on uusi malli. (vähän samoja osia kun edeltäjässään).

Enpä taida vielä hötkyillä ja onhan tohon kevääseen vielä aikaa :) :)
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Takuilla mitään tee - koska nää ny paukkuis. :P
FXSTS 1992
Vastaa Viestiin