lakaton poski.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Tara
Viesti:

lakaton poski.

Viesti Kirjoittaja Tara »

mulla niinku varmaan monella muullakin on sama ongelma ja on tätä varmaan pohdittu enneki mutta...
esim:vaihdelaatikon poskesta olen hionu lakat pois hilseilyn takia.jos sen uudestaan lakkaisi niin ongelma toistuisi jossain vaiheessa.joten kun ei aina viitteis hinkata autosolilla yms.aineilla niin oletteko löytäneet vahaa joka ei aina lähtis pesussa poies?olen koittanu mm.veneille tarkoittettuja vahoja joiden pitäis olla ainakin polymeereiltään suht kovaa tavaraa.kaikille vinkkinä:liitupohjaiset vahat on aikapommi pinnalle kuin pinnalle..
-Kunnioitus ja Luottamus-
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 09:16 26.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Tara
Viesti:

terve vaan mika!!!!
kiitti,mut kromaus ei kiinnosta.jos vaikka sattuu pitamaan pyoran koko lopun ikansa(tirskahdus)niin sama onkelma tulee eteen jossain vaiheessa..vaikka enhan tietenkaan aseta epaluottamus-lausetta paikallista kromaamoa kohtaan.
nim:puunaaminen parasta hauiksen kasvatukseen.
p.s:sitapaitsi,ei silmia kirveleva kiilto ole oikein kaunis rottaantuneessa vempeleessa..
Harley Potter

Viesti Kirjoittaja Harley Potter »

Millä"myrkyllä"olet pessyt pyörää?minulla on pysynyt hyvin kiilto aluosissa ilman suojavahoja,kun olen käytellyt wurthin pineline tehopesua ja paine pesuria.
rami

Autosol

Viesti Kirjoittaja rami »

Autosol on hyvä aine kun ei hankaa kaikkea ainetta pois, jättää hankauksen kun vielä jää mustaa rättiin. Normaali vaha lisänä suojaa lisää, vaikka aluvanteille tarkotettu. Aluminiini paljaana hapettuu heti.
Tara
Viesti:

kiitti vain!
poskesta oli jo mopoa ostettaessa heikossa hapessa lakat.niin rumat et hankasin kaikki pooies.siis tarkoitus olis vain saada pysymaan hapetus ulkona jollain sellaisella myrkylla ettei joka pesun jalkeen tarttis kuhnata poskia kiillottelemassa.onko kellaan kokemusta venevahoista?
...JA ILOISTA JOULUA JA AJORIKASTA UUTTA VUOTTA!!!
Harley Potter

Viesti Kirjoittaja Harley Potter »

kannattaa vaihtaa pesuaine merkkiä jos vetää joka pesun jälkeen hapet pintaan,kaverilla oli pyörässä joskus kiilto ongelmia kun pesi mottia jollain epämääräisellä moottorinpesuaineella...
Tara
Viesti:

oon fiksannu autoja n.4 vuotta joten aika tuttuja on nuo kaikenlaiset puunaus-aineet mut kun harvoissa vehkeissa on enaa kromia.joten eipa taida olla muuta vaihto-ehtoa kuin jatkaa kokeilemista.kiitos pohdintaan aikaa kayttaneita.kerron jos saan heureka-ilmion aikaiseksi.
Vastaa Viestiin