mulla niinku varmaan monella muullakin on sama ongelma ja on tätä varmaan pohdittu enneki mutta...
esim:vaihdelaatikon poskesta olen hionu lakat pois hilseilyn takia.jos sen uudestaan lakkaisi niin ongelma toistuisi jossain vaiheessa.joten kun ei aina viitteis hinkata autosolilla yms.aineilla niin oletteko löytäneet vahaa joka ei aina lähtis pesussa poies?olen koittanu mm.veneille tarkoittettuja vahoja joiden pitäis olla ainakin polymeereiltään suht kovaa tavaraa.kaikille vinkkinä:liitupohjaiset vahat on aikapommi pinnalle kuin pinnalle..
lakaton poski.
lakaton poski.
-Kunnioitus ja Luottamus-
terve vaan mika!!!!
kiitti,mut kromaus ei kiinnosta.jos vaikka sattuu pitamaan pyoran koko lopun ikansa(tirskahdus)niin sama onkelma tulee eteen jossain vaiheessa..vaikka enhan tietenkaan aseta epaluottamus-lausetta paikallista kromaamoa kohtaan.
nim:puunaaminen parasta hauiksen kasvatukseen.
p.s:sitapaitsi,ei silmia kirveleva kiilto ole oikein kaunis rottaantuneessa vempeleessa..
kiitti,mut kromaus ei kiinnosta.jos vaikka sattuu pitamaan pyoran koko lopun ikansa(tirskahdus)niin sama onkelma tulee eteen jossain vaiheessa..vaikka enhan tietenkaan aseta epaluottamus-lausetta paikallista kromaamoa kohtaan.
nim:puunaaminen parasta hauiksen kasvatukseen.
p.s:sitapaitsi,ei silmia kirveleva kiilto ole oikein kaunis rottaantuneessa vempeleessa..
-
Harley Potter
kiitti vain!
poskesta oli jo mopoa ostettaessa heikossa hapessa lakat.niin rumat et hankasin kaikki pooies.siis tarkoitus olis vain saada pysymaan hapetus ulkona jollain sellaisella myrkylla ettei joka pesun jalkeen tarttis kuhnata poskia kiillottelemassa.onko kellaan kokemusta venevahoista?
...JA ILOISTA JOULUA JA AJORIKASTA UUTTA VUOTTA!!!
poskesta oli jo mopoa ostettaessa heikossa hapessa lakat.niin rumat et hankasin kaikki pooies.siis tarkoitus olis vain saada pysymaan hapetus ulkona jollain sellaisella myrkylla ettei joka pesun jalkeen tarttis kuhnata poskia kiillottelemassa.onko kellaan kokemusta venevahoista?
...JA ILOISTA JOULUA JA AJORIKASTA UUTTA VUOTTA!!!
-
Harley Potter