Kevättä pukkaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Ilkimys

Kevättä pukkaa

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Doniin! Kevättä pukkaa eli päivä pitenee kovaa vauhtia. Mitäs siitä sanotte?

Kuva
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Pitäis tolle luontoäidillekkin näyttää almanakkaa, että miten pitäis toimia :lol:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

No mitäs siihen on muuta sanomista kuin että hyvä juttu. Ens vuonna taas ajellaan mopolla.

Smuige se näyttää mallia vakoiluohjelman käytöstä. Eli kuinka helpolla surffaajasta saa kaikki tiedot esille ja talletettua. Väittävät tuolla danasoftin sivulla, josta allekirjotus on kotoisin, että eivät SPAMmää käyttäjiä, mutta kuinkahan on?
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Jos kevät aikaistuu yhtä paljon kun syksy myöhästy, niin sehän tarkoittaa sitä että innokkaimmat aloittavat ajokauden jo vuoden vaihteen paikkeilla 8O

Kevään ensimerkkejä on päivän pitenemisen lisäksi jo ilmassa: Bike2007 -kuvasto on jo ilmestynyt, kaikki tilatut osat kotona ja MP -näyttely lähestyy. Nyt odotetaan vain lumen tuloa ja sen pois sulamista, niin voi kesämökillä aloittaa osien kiinniruuvaamisen ja -kolvaamisen 8)

Mun mielestä tuo Smuigen turjake ei ole vakoiluohjelma, vaan enemminkin tunnistusohjelma. Kerrotaan mistä tullaan ja millä vermeillä. Ihan peruskauraa.... Jos siinä olisi mun tämän foorumin käyttäjätunnus ja salasana, niin sitte voisi jo puhua vakoiluohjelmasta.....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Mopopoika -65 kirjoitti: kaikki tilatut osat kotona ja MP -näyttely lähestyy. Nyt odotetaan vain lumen tuloa ja sen pois sulamista, niin voi kesämökillä aloittaa osien kiinniruuvaamisen ja -kolvaamisen 8)
Jep osat ovat lähes kaikki jo hyllyssä, pari vaikeasti löytyvää erikososaa odotellaan...
Mopopoika -65 kirjoitti:
Mun mielestä tuo Smuigen turjake ei ole vakoiluohjelma, vaan enemminkin tunnistusohjelma. Kerrotaan mistä tullaan ja millä vermeillä. Ihan peruskauraa.... Jos siinä olisi mun tämän foorumin käyttäjätunnus ja salasana, niin sitte voisi jo puhua vakoiluohjelmasta.....
Jep ihan peruskauraa, IP osoitekkin on NAT:n keksimä 192. alkuinen
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Jep, ihan peruskauraahan ne vakoilu-/tunnistusohjelmat on nykyää. Samoin kuin spammit ja virukset.

Siirtyväthän nuo tiedot maailmalle joka tapauksessa aina kun netin avaa, joten ei siinä sen kummempaa. Tarkoitin vaan että hauska nähdä ne livenä ja tietää että ne tallentuvat johonkin.
Vastaa Viestiin