Kevättä pukkaa
Kevättä pukkaa
Doniin! Kevättä pukkaa eli päivä pitenee kovaa vauhtia. Mitäs siitä sanotte?

No mitäs siihen on muuta sanomista kuin että hyvä juttu. Ens vuonna taas ajellaan mopolla.
Smuige se näyttää mallia vakoiluohjelman käytöstä. Eli kuinka helpolla surffaajasta saa kaikki tiedot esille ja talletettua. Väittävät tuolla danasoftin sivulla, josta allekirjotus on kotoisin, että eivät SPAMmää käyttäjiä, mutta kuinkahan on?
Smuige se näyttää mallia vakoiluohjelman käytöstä. Eli kuinka helpolla surffaajasta saa kaikki tiedot esille ja talletettua. Väittävät tuolla danasoftin sivulla, josta allekirjotus on kotoisin, että eivät SPAMmää käyttäjiä, mutta kuinkahan on?
- Mopopoika -65
- Viesti:
Jos kevät aikaistuu yhtä paljon kun syksy myöhästy, niin sehän tarkoittaa sitä että innokkaimmat aloittavat ajokauden jo vuoden vaihteen paikkeilla
Kevään ensimerkkejä on päivän pitenemisen lisäksi jo ilmassa: Bike2007 -kuvasto on jo ilmestynyt, kaikki tilatut osat kotona ja MP -näyttely lähestyy. Nyt odotetaan vain lumen tuloa ja sen pois sulamista, niin voi kesämökillä aloittaa osien kiinniruuvaamisen ja -kolvaamisen
Mun mielestä tuo Smuigen turjake ei ole vakoiluohjelma, vaan enemminkin tunnistusohjelma. Kerrotaan mistä tullaan ja millä vermeillä. Ihan peruskauraa.... Jos siinä olisi mun tämän foorumin käyttäjätunnus ja salasana, niin sitte voisi jo puhua vakoiluohjelmasta.....
Kevään ensimerkkejä on päivän pitenemisen lisäksi jo ilmassa: Bike2007 -kuvasto on jo ilmestynyt, kaikki tilatut osat kotona ja MP -näyttely lähestyy. Nyt odotetaan vain lumen tuloa ja sen pois sulamista, niin voi kesämökillä aloittaa osien kiinniruuvaamisen ja -kolvaamisen
Mun mielestä tuo Smuigen turjake ei ole vakoiluohjelma, vaan enemminkin tunnistusohjelma. Kerrotaan mistä tullaan ja millä vermeillä. Ihan peruskauraa.... Jos siinä olisi mun tämän foorumin käyttäjätunnus ja salasana, niin sitte voisi jo puhua vakoiluohjelmasta.....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Jep osat ovat lähes kaikki jo hyllyssä, pari vaikeasti löytyvää erikososaa odotellaan...Mopopoika -65 kirjoitti: kaikki tilatut osat kotona ja MP -näyttely lähestyy. Nyt odotetaan vain lumen tuloa ja sen pois sulamista, niin voi kesämökillä aloittaa osien kiinniruuvaamisen ja -kolvaamisen![]()
Jep ihan peruskauraa, IP osoitekkin on NAT:n keksimä 192. alkuinenMopopoika -65 kirjoitti:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro