Menin eilen verkkokellariin pakkaamaan lätkäkamoja, näkymä oli oudon tyhjä. Koko klitsu oli putsattu 20.12. Ei ollut lätkäkamoja, ei prätkän ajokamoja, ei mitään.
Jos jollekin tarjotaan myyntiin mm. ajohousuja joiden tuntomerkit täsmäävät näihin: avohaalarimalli, paksusta nahasta tehty (todella painavat), toisessa polvessa palkeenkielirepeämä, olkaimissa metallisoljet. Musta nahkarotsi ja boot factoryn biker bootsit meni myös. Näiden kaupittelijaa saa lyödä lapiolla takaraivoon. Noi housut oli suutarin tekemät, ei varmasti löydy toisia samanlaisia, eikä niitä kaupitella kyykkykuskeille.
Ajokamat pöllitty
noihin kanahäkkeihin ei voi jättää yhtään mitään. Mulla lätkäkamat ja prätkäkamat makuuhuoneen nurkassa kun ei ne muuallekkaan mahdu ja varastoon ei kannata mitään arvokasta viedä.
Toivottavasti kamojen "myyjä" löytyy... olis taas kirveellä töitä...
Toivottavasti kamojen "myyjä" löytyy... olis taas kirveellä töitä...
Vaikka tää oli odotettavissakin se ihmetyttää silti: kytät ei vaivaudu edes paikalle, vaikka useamman huoneiston kamat lähti. Rikosilmoitusta vaan nettiin. Ois nyt ees jonkun Clusoon laittaneet paikalle. Ei ole kuulemma aikaa.
Sit on kyllä aikaa täristä, kun joku ajelee taajaman ulkopuolella tyhjällä tiellä 80 kmh alueella satasta.
Sit on kyllä aikaa täristä, kun joku ajelee taajaman ulkopuolella tyhjällä tiellä 80 kmh alueella satasta.
Re: Jatkoa
Meillä kävi asiattomia vieraita heinäkuussa 2003.Timppa kirjoitti:Vaikka tää oli odotettavissakin se ihmetyttää silti: kytät ei vaivaudu edes paikalle, vaikka useamman huoneiston kamat lähti. Rikosilmoitusta vaan nettiin. Ois nyt ees jonkun Clusoon laittaneet paikalle. Ei ole kuulemma aikaa.
Tekijät saatiin kiinni paikan päällä. Poliisi haki veijarit pois.
Vahingot rajoittuvat hajoitettuun tallin oveen. Tein rikosilmoituksen seuraavana päivänä.
Vielä ei ole tutkintaa aloitettu, ja näin ollen minä olen toistaiseksi saammista oven korjaus/vaihtokulut.
Pari kertaa olen virkamiehiltä kysynyt koska asia etenee. Vastaus kuuluu, ettei tämä juttu ole kiirellisyyden kärjessä.
Mä vaan pelkään, että kun tekijät oli läheltä olevasta poikakodista karanneita poliisin "puolituttuja", että konstat on päästäneet herrat maijasta poikakotiin , ja unohtaneet ottaa henkilötiedot ylös. Ja nyt tutkintaa ei voi enää 3 vuoden päästä aloittaa, kun moka on poliisin.
Saas kattoa.
-
OiLsLiNgEr
- Viesti:
Re: Jatkoa
Vittu, tuli mieleen tosta vanha juttu joka vituttaa vieläkin. Kerran työmatkalta saavuttuani oli autosta keikattu kaikki mitä irti saa (mm. 3000 silloisen markan soittimet). Soitto Poliisille, ja sama vastaus: ei ole resusseja tulla katsomaan.Timppa kirjoitti:Vaikka tää oli odotettavissakin se ihmetyttää silti: kytät ei vaivaudu edes paikalle, vaikka useamman huoneiston kamat lähti. Rikosilmoitusta vaan nettiin. Ois nyt ees jonkun Clusoon laittaneet paikalle. Ei ole kuulemma aikaa.
Seuraavana päivänä avovaimon kolme pikku puudelia karkasi naapurin tontille ja mummo soitti Poliisit, paikalle tuli kymmenessä minuutissa maija ja 3 kyttää!!!
juuei