Hyvä kysymys kun lukee vanhoja Päitsin tuloksia. Sillä erotuksella että silloin ei ajettu enduroa vaan kierrettiin Päitsi. Muutamia helmiä
1949 sivuvaunut 1. H-D 745 cc, M.Sariola
3. H-D 1198 cc, S. Felixsson
1950 Luokka yli 350 cc 2. H-D, O. Haaranen
4. H-D, A. Nordsröm
sivuvaunut 1. H-D 1200 cc
3. H-D 1200 cc
Jne, lista näyttää hyvältä tuonne vuoteen 1952, siitä lähtien pienet luokat Jawa-CZ ja suuremmat Britti -pyörät.
Jawan voittokulku jatkuu 60 -luvun puoleen väliin, sitten alkaa MZ laulaa. 60 -luvun loppupuolella Hussen aikakausi ja sitten tulee kuvaan Penton-KTM. Kotari jatkaa pitkään ja lopulta japanialaiset korjaa potin, kunnes taas Kotari alkaa vaikuttaa.
Niin, että Harrikalla Päitsi, on se kova juttu, ei ole vellihousujen hommaa.
Harley, enduropyöräkö?
Harley, enduropyöräkö?
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100, CR 125, EXC 500
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tom Tom Of Finland
Niin taitaa olla, kun Homosohvan
TomTom Of Finland-navigaattori
kertoi vaihtoehtoisen reitin.

TomTom Of Finland-navigaattori
kertoi vaihtoehtoisen reitin.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Erehtymätön
Tomppahan ei erehdy mutta pitää kyllä paikkansa, että vaihtoehto "lyhyin reitti" tarjoaa joskus melkoisia ylläreitä . Olenpa osunut jonkun hemmon kesämökin pihaan keskelle grillijuhlia mutta niin vaan tie jatkui sieltäkin eteenpäin.
Ja onpas mukava huomata, että Smuigellakin alkaa soffakuume nousta!
Ja onpas mukava huomata, että Smuigellakin alkaa soffakuume nousta!
Pysykää kaapissa.
Pysyn edelleen kaapissa vaikka "omistankin paperilla" yhden Homosohvan.
Olen jopa ajellut sillä!
Vielä pitäis saada kokeilla Harley Topperia ja Harley Golfkärryä niin voisi vertailla.

Olen jopa ajellut sillä!
Vielä pitäis saada kokeilla Harley Topperia ja Harley Golfkärryä niin voisi vertailla.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
JUUJUU
Smuige

Seliseli!Pysyn edelleen kaapissa vaikka "omistankin paperilla" yhden Homosohvan.
Olen jopa ajellut sillä!