Sumekolta tuli paita??
Sumekolta tuli paita??
Asiakastyytyväisyys kyselyyn vastaamisesta luvattiin paita ja se tuli tänään.
Ihmeiden aika ei ole ohi.
-rami-
Ihmeiden aika ei ole ohi.
-rami-
No ilmankos
Mä jo vähän ihmettelin mitä ne siellä Sumekossa liputtaa, mutta selvähän se: ensimmäinen tyytyväinen asiakas!!!!!

Jaa, onkohan se nyt niin... ihan.
Siis Olen tyytyväinen V-Twin Cityn toimintaan, Sumeko sai happamat arvostelut ja kun mainitsin että ei niitä paitoja ole tullut ennenkään niin nyt sitten tuli. Paita oli muuten postitettu kyselyn suorittaneen firman toimesta. Ei Sumekon. Eikä onneksi Sumekon selkäpainatusta.
Olisko maksaneet omistaan ;o))
Kyllä sitä nyt irvaillaan.
-rami-
Olisko maksaneet omistaan ;o))
Kyllä sitä nyt irvaillaan.
-rami-
Samaa laatua
Samaa laatua näytäs tuoki kolttu olevan, kirjaimet on kaikki mutta värit vähän sitä sun sattuu. ;o))
Sehän on sitten harvinaisuus muutenkin, keräilyyn kuten vialliset postimerkit.
-rami-
S.G. Nieminen Oy:n keskeisimmät tuotteet ovat maatalous- ja puutarhansiemenet sekä tunnetut Klippo, MTD- ja AL-KO/Ginge-puutarhakoneet ja ECHO- sekä SOLO -moottorisahat ym. ympäristönhoidon tuotteet. Laadukkaat Griino-nurmikkosiemenet ja Hortus-puutarhasiemenet pakataan omassa siemenpakkaamossa Keravalla. Siemenosaston tuotteisiin kuuluvat lisäksi Nickerson-Zwaan- ja Bruinsma-vihannessiemenet ammattiviljelykäyttöön, maataloussiemenet, istukas- ja kukkasipulit sekä linnunruokia.
http://www.sgn.fi/
-rami-
S.G. Nieminen Oy:n keskeisimmät tuotteet ovat maatalous- ja puutarhansiemenet sekä tunnetut Klippo, MTD- ja AL-KO/Ginge-puutarhakoneet ja ECHO- sekä SOLO -moottorisahat ym. ympäristönhoidon tuotteet. Laadukkaat Griino-nurmikkosiemenet ja Hortus-puutarhasiemenet pakataan omassa siemenpakkaamossa Keravalla. Siemenosaston tuotteisiin kuuluvat lisäksi Nickerson-Zwaan- ja Bruinsma-vihannessiemenet ammattiviljelykäyttöön, maataloussiemenet, istukas- ja kukkasipulit sekä linnunruokia.
Re: Samaa laatua
rami kirjoitti:Samaa laatua näytäs tuoki kolttu olevan, kirjaimet on kaikki mutta värit vähän sitä sun sattuu. ;o))
-rami-
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Pitää vaan muistaa kun kirjoittaa mielipiteitään, ja varsinkin harjoittaa copypaste toimintaa, että kopioitu teksti olisi edes peräisin herjattavan yrityksen nettisivulta.
Toisaalta jos puuttuu sisälukutaito, saa puolestani jättää myös kirjoitustyön väliin.
Ja mielestäni on ilahduttavaa kuulua sellaisten motoristien porukkaan, jossa ainoa valittamisen aihe on maahantuojalta ILMAISEKSI saatu paita.
Se mielestäni kertoo että ostetussa tuotteessa ei suuremmin ole vikaa.
PS: Omassa paidassani ainakin oli Sumekon ei galluppifirman logoa.
firmat sekaisin
Rami! Sulla on mennyt firmat sekaisin. Prätkäbisnekset hoitaa Sumeko Oy. Kuuluu toki samaan SGN Group konserniin.
Ja jos maatalous on lähellä sydäntäsi niin googleta vaikkapa hakusanalla "Agrimarket".
Niin ja nythän on sopiva hetki laittaa se paita vaikkapa Pelastusarmeijan joulupataan.
Ja jos maatalous on lähellä sydäntäsi niin googleta vaikkapa hakusanalla "Agrimarket".
Niin ja nythän on sopiva hetki laittaa se paita vaikkapa Pelastusarmeijan joulupataan.
voi voi
Jo on herkkänahkaista.
Asia ymmärretty ja tiedetty samaksi konserniksi.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa vai miten se meni se vanha sananlasku.
Laitteita ei ole moitittu alkuunkaan.
Hyvää Joulua kaikille, myös Sumekolle ja suuri kiitos paidasta.
-rami-
Asia ymmärretty ja tiedetty samaksi konserniksi.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa vai miten se meni se vanha sananlasku.
Laitteita ei ole moitittu alkuunkaan.
Hyvää Joulua kaikille, myös Sumekolle ja suuri kiitos paidasta.
-rami-
Viimeksi muokannut rami, 16:10 20.12.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Evo Chopper
Paita tuli tännekin ja oli se ainakin mulle ihan mukava yllätys! Yllätys siksi, että olin jo unohtanut vastanneeni koko uteluun...
Pyörän hankin Turun SGN Bikesista ja kaikin puolin olen tyytyväinen ollut firman toimintaan! Porukka on asiansa osaavaa ja palvelu on aina ollut ystävällistä, myös nyt kun kaupoista on jo vuosi aikaa. Samaa ei voi kaikista prätkäliikkeistä sanoa, joissa olen asioinut...
Pyörän hankin Turun SGN Bikesista ja kaikin puolin olen tyytyväinen ollut firman toimintaan! Porukka on asiansa osaavaa ja palvelu on aina ollut ystävällistä, myös nyt kun kaupoista on jo vuosi aikaa. Samaa ei voi kaikista prätkäliikkeistä sanoa, joissa olen asioinut...
H-D Softail Custom 1998