Osta kumpi tahansa, kunhan se on hyvä! (Kuten S&S mainitsi, ovat pelit aina yksilöitä).
Seuraa Hile hetken aikaa Keltaista pörssiä ja näiden sivujen ilmoituspalstaa ja katso mitä peleistä pyydetään. Näin pääset vähän jyvälle mitä on tarjolla ja mihin hintaan. Pyörän hankinnan yhteydessä kannattaa huomioida myös mahdollisen rakentamisen ja varusteiden hankinnan aiheuttamat kustannukset. Rankaiden, vaijereiden, yms vaihtoon saa äkkiä hukutettua pitkän centin ja kunnon huoltokirjat & työkalut helpottavat kummasti elämää bussipysäkillä.
Itse ajelen 86 -evosportyllä kolmatta kesää ja kädet ovat jatkuvasti paskassa.

Pyörään olen tyytyväinen ja siinä ei ole mitään suurempaa vikaa, mutta tuon ikäinen peli on jo auttamatta vanha ja kaikkea pikkuoiretta ilmenee. Itse perustekniikka toimii ja on huoleton. Moottoriin ei tarvitse tehdä mitään säätöjä! Rautiksessahan venttiilien säädöistä saa itselleen lisärituaalin, mutta hankit kumman tahansa, joutuu pyörää korjaamaan. Mutta käsien paskaisuus kuuluu harrastuksen luonteeseen ja tämä on kivaa
Ja yksi vaihtoehto on uuden ostaminen - lainaa saa pankista ja luulisi ainakin alkuvuosien olevan huoltonta menoa.
ps. Yhdyn Hemulin kommenttiin järjenvaistaisista hinnoista - mahtaako verotuksella loppujen lopuksi olla paljoa merkitystä Suomen harrikoiden hintatasoon... (nyt tuli myyjien vihat niskaan

)