Myydään osastosta kommenttia...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
milehigh
Viesti:

Myydään osastosta kommenttia...

Viesti Kirjoittaja milehigh »

On taas se aika vuodesta kun mopedi pääsee leikkauspöydälle. Vanhaa osaa menee ja uutta tulee tilalle. Fine!
Silmäillessä noita osta-myy-vaihda-varasta ilmoituksia, ottaa ei e-hyväksyttyyn kypärään :evil: katsella jatkuvaa up,up,ylös,ylös,huppista kierrettä mitä osa näyttää harrastavan ammattimaisesti.
Saman ajan käyttämällä olisi omasta myydään ilmoituksesta saanut selkeän ja KENTIES ostajaehdokkaita houkuttelevan. Pienellä aiheen miettimiselläkin ostaja ja myyjä kohtaa tod.näk.
Siellä on paljon hyviä ja asiallisia ilmoituksia.
Osia... (Aika ilmeistä sillä osastolla?) tai Myydään hd... otsakkeella saa varmasti tiirailuja ilmolleen mutta siihen se yleensä jää ja uppauskierre voi alkaa ja itse asia menee ohi.

Seettäkaikenkirjoittaayhteenputkeenhinnatjossainvälissä69eeijohdatoivottuuntulokseen?
-----------
UP!
-----------
uppista
-----------
8)
-----------
jne...

Toiset näkevät vaivaa ilmonsa tekemiseen ja voilà, muutamassa päivässä se on upitettu.
Kuvien ja SUORIEN linkkien lisääminen varmasti auttaa, ei toki pakollista eikä niin mahottoman vaikeeta... :)

-Tärkeintä 1e
-ei ole 2e
-päämäärä
-vaan
-liike... :roll:
Kuva
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Lempiaiheeni :twisted: ...

Pahinta mitä "myydään" -palstalla näkee on, että laitetaan oikein selkeä otsiko niin että kaikki näkee kaupan kohteen klikkamatta ilmoa - ja sitten jokaiselle pikku nippelille oma ilmoitus/otsikko :evil: . Tämän seurauksena sitten muut aloittavat uppauskierteen kun oma ilmoitus onkin hävinnyt näkyvistä.

Tottakai hyvä otsikko on asiaa mutta joskus sitä kamaa on niin paljon ja niin sekalaista ettei yksinkertaisesti voi laittaa tarkkaa kuvausta otsikkoon. Tällöin yleispätevä "hd-osia" on ihan paikallaan. Itsellänikin tuppaa olemaan äkkiä toistakymmentä eri palikkaa kerralla (samassa ilmoituksessa :twisted: ) myynnissä koska mm. jeesaan kavereitani myymällä heidän ylimääräisiä osiaan ettei jokaisen tarvitse laittaa omaa ilmoitusta taululle.

Ilmoituksen nostosta on sitten monenlaisia näkemyksiä, jotkut haluavat pitää ilmoituksensa jatkuvasti ykkösenä ja nostavat sitä pahimmillaan parikin kertaa päivässä. Toiset taas antavat sen pudota rauhassa muutaman päivän tai viikon ja harkitsevat sen jälkeen uusimista. Joku kultainen keskitie lienee paras.

Tällainen vapaa myyntipalsta on kuitenkin hieno asia ja tuntuu että tavara liikkuu täällä erittäin hyvin. Ostajankaan ei tarvitse kahlata kymmentä sivua aihepiiriin liittymättömiä ilmoituksia vaan kaikki tarpeellinen löytyy saman otsikon alta. Lisäksi webmasterin taakka on huomattavasti kevyempi kuin aikoinaan kun myynti-ilmoituksia ei päässyt itse laittamaan vaan ne olivat foorumin ulkopuolella erillisessä masterin moderoimassa osiossa.
Vallu
Viesti:

Mutta mutta...

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Puhutte pojat asiaa, mutta.....
Meitä on niin moneen ettei tällaiseen hommaan tahdo saada millään asiallista kuria. Mun mielestäni toi ongelma ei vielä ole noussut sille tasolle, että se vaatisi isompia muutoksia. Ja kuten Hra Hemuli totesi niin moden tai webbimesterin kautta hoidettuna ilmoitushomma alkaa olla nykyisin liian laajaa hoideltavaksi. Melkeinpä siihen pitäisi sitten palkata päätoiminen informaatikko.
Ja Te jotka uppaatte koko ajan niin pliis jäitä hattuun!
Terroristo

Viesti Kirjoittaja Terroristo »

Uppista :twisted:
Jartza

-

Viesti Kirjoittaja Jartza »

Sitä olen ihmetelly että kun jengi laittaa nettimotoon/autoon ilmoituksen niin järjestäin jonkun on laitettava/korjattava/ym likkiä tai jos on pelkkä id. On se niin vaikeeta laittaa heti oikeeta osotetta. VAI ONKO TÄMÄ TAKTISTA UPPAAMISTA :roll:
rieska
Viesti:

Re: -

Viesti Kirjoittaja rieska »

Jartza kirjoitti:Sitä olen ihmetelly että kun jengi laittaa nettimotoon/autoon ilmoituksen niin järjestäin jonkun on laitettava/korjattava/ym likkiä tai jos on pelkkä id. On se niin vaikeeta laittaa heti oikeeta osotetta. VAI ONKO TÄMÄ TAKTISTA UPPAAMISTA :roll:
Ei. Mie hyvää hyvyyttäni oon monesti laittanu suoran linkin jos se ilmoituksesta puuttuu.

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Up!

Eihän tää nyt ihan tähän liity mut oliskohan yleensäkin ottaen ihan mahotonta ilmoittajien laittaa niinkin kummallista asiaa kuin puhelinnumeroa ilmoitukseen?
Tässä oon nyt muutaman hetken odotellut että herra myyjä huomaisi yksityisviestinsä ja soittaisi antamaani numeroon, kun osia tuonne autopuolelle tarviisi...
Myyjät valittaa että kaikki kyselee kaikella muulla kun puhelimella ja mä valitan että kun ei oo yhteystietoja mihin soittaa. :roll:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Miikka kirjoitti: oliskohan yleensäkin ottaen ihan mahotonta ilmoittajien laittaa niinkin kummallista asiaa kuin puhelinnumeroa ilmoitukseen?
Niin ja paikkakuntaa, jos sitä ei ole profiilin tiedoissa näkyvillä. On turhauttavaa kysellä vaikka jotain pikkuosaa muutaman sadan km päästä.
Vastaa Viestiin