Boss Hoss

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

rami kirjoitti:Terve tuloa siis kaikki polaris mönkkärit. ;o))
Hmmm.
Totahan en ole edes koskaan ajatellut... Pollella ralliin! :mrgreen:
Tulishan siinä tavaratkin paremmin kuin kopterissa ja onhan mulla peräkärrykin polleen... jos vaikka nuotiopuita toisi mukanaan. :wink: :wink:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

pahapekka kirjoitti:Vielä kerran
Rallit(ja kerho) Harley Davidson ja muut Amerikkalaisvalmisteiset moottoripyörät.
Näin luki joskus säännöissä. Sen Lisäksi oli (on?) motto :
TULE YSTÄVÄNÄ TAI JÄÄ KOTIIN.
ftw
Kyllä sattaa joutua pitkään selittämään, jos Hondan Gold Wingillä portille hurauttaa, vaikka kuinka onkin jenkkivalmisteinen.
Vanha konsti, Harrikat ja Inkkarit Harley-Davidson-merkkikerhon tapahtumiin sisälle on ok.
Paitsi tietysti MÖRKÖ, jos sattu olemaan ajokunnossa.
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Boss Hosseja on niin vähän et eiks niis nyt ole vaan lisää kattelemista... Niitä ei meinaan ihan joka kuraperse osta, Ja amerikkalaista... Ja isoa 8)

Ite oon ollut joksus karvat pystyssä aikoinaan Buelliin mut oon jo tottunut ajatukseen :D . Ite en pitänyt HD:na, kyykkypyörät erikseen. Tän jälkeen saan kaikkien Buell äijien vihat :) . Mut perun ton vanhan asenteeni ja ihan jopa tykkään niistä, härskejä, erilaisia. Mut ei mun pyörä kuitenkaan. Rock, rock 8)
pahapekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pahapekka »

[quote="Miikka"][quote="rami"]Terve tuloa siis kaikki polaris mönkkärit. ;o))[/quote]

Hmmm.
Tulishan siinä tavaratkin paremmin kuin kopterissa ja onhan mulla peräkärrykin polleen... jos vaikka nuotiopuita toisi mukanaan. :wink: :wink:[/quote]

Mönkijällä? Polaris tekee hienoja Amerikkalaisia Moottoripyöriä . Tule semmoisella!

Korjasin saunankiukaan alkuperäisellä Harley Davidson ( FLT ) jarrupalalla. Sopi hyvin paikaksi hitsattuna! Pääsenkö siis kiukaalla ralliin, siinä kun on enemmän HooDeetä kuin Bossissa :twisted:
Ei ole Smuigellakaan Sanomista!!!!!!!!!!!
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Miikka kirjoitti:
rami kirjoitti:Terve tuloa siis kaikki polaris mönkkärit. ;o))
Hmmm.

Onhan Pollella V2-moottorilla oleva kaksipyöräinen, oli ainakin hetki sitten nimellä Victory.
Tuodaan Ruotsiin ja oli sellainen esilläkin Himoksellä 7/05.
Sen oman mopon alkuperäisyysmaan merkitys minulle on, että ei tarvi arvuutella kaverin ajopelin merkkiä, mallia tai muuta tingelitangelia.
Kaikki tapahtumaan osallistuvat ajavat samanmerkkisellä, mutta eri mallisilla ajoneuvoilla.
Mun mielestä yksinkertaista ja helppoo.
Vastaa Viestiin