Juu, jengi on käsittänyt palveluyhteiskunnan ehkä hitusen väärinhemuli kirjoitti:Kyllähän näitä "kaikki mulle heti - ettekö tiedä kuka olen" -tyyppejä on nykyään niin että etoo. Valitettavasti niitä löytyy myös tästä porukasta
Citymarketin palaute skandaali..
Niin ja hei vielä:
Jutaharri:
Mä ainakin näkisin omalla vaatimattomalla Dj kokemuksellani että paljon helpompi ravintola-asiakkaiden kanssa on yleisesti ottaen toimia ja heitä palvella kuin monestikin varaosia ostamaan tulevan henkilön kanssa.
Ja tän perustelen sillä että kun ihminen tulee Dj:n koppia kohti, niin se yleensä tietää mitä haluaa, poislukien tää pikkujouluaika yms. uusivuosi ja vappu jolloin on todella paljon liikkeellä ihmisiä jotka käy silloin sen ainoon kerran vuodessa ravintolassa ja silloinhan se tulee se kappale mieleen jonka kuuli kaksi viikkoa sitten jossain radiossa...
ja sehän tietenkin pitäisi dj paran tietää mikä se mahtoi olla,
luonnonllisesti tietenkään välittämättä siitä onko firman juhlat/jatkot jossain rokkibaarissa jossa tietenkin pitää kuulla se kutri-helenan viimeisin "hitti" tai vastaavasti yökerhossa pitää ehdottomasti kuulla mielellään heti slayeria tai panteraa...
[/quote]
Deejiin homma on 99 prosenttisesti hauskaa.
Niitä oikein pahoja valittajia ja itsekkäitä "pikkupomoja" tapaa ehkä yhden/vuosi.
Ei se yksi paskiainen koko vuotta tai loppu elämää pilaa.
Yleensä selviää negatiivisesta asiakaspalutteesta helpoiten käyttäytyen ystävällisesti ja kuuntelee todella, mikä asiakkaan mielestä vikana.
Se on asia jonka olen 30 vuoden deejiikokemuksella oppinut.
Tänään olin erään laitoksen pikkujoulussa deejiinä ja voinpa sanoa, että oli tämän vuoden parhaista ja miellyttävimmistä keikoista.
Meni jo niin pahasti ohi topicin, että lopetetaan ainakin tämä deejii-juttu tähän.
Jutaharri:
Mä ainakin näkisin omalla vaatimattomalla Dj kokemuksellani että paljon helpompi ravintola-asiakkaiden kanssa on yleisesti ottaen toimia ja heitä palvella kuin monestikin varaosia ostamaan tulevan henkilön kanssa.
Ja tän perustelen sillä että kun ihminen tulee Dj:n koppia kohti, niin se yleensä tietää mitä haluaa, poislukien tää pikkujouluaika yms. uusivuosi ja vappu jolloin on todella paljon liikkeellä ihmisiä jotka käy silloin sen ainoon kerran vuodessa ravintolassa ja silloinhan se tulee se kappale mieleen jonka kuuli kaksi viikkoa sitten jossain radiossa...
luonnonllisesti tietenkään välittämättä siitä onko firman juhlat/jatkot jossain rokkibaarissa jossa tietenkin pitää kuulla se kutri-helenan viimeisin "hitti" tai vastaavasti yökerhossa pitää ehdottomasti kuulla mielellään heti slayeria tai panteraa...
Deejiin homma on 99 prosenttisesti hauskaa.
Niitä oikein pahoja valittajia ja itsekkäitä "pikkupomoja" tapaa ehkä yhden/vuosi.
Ei se yksi paskiainen koko vuotta tai loppu elämää pilaa.
Yleensä selviää negatiivisesta asiakaspalutteesta helpoiten käyttäytyen ystävällisesti ja kuuntelee todella, mikä asiakkaan mielestä vikana.
Se on asia jonka olen 30 vuoden deejiikokemuksella oppinut.
Tänään olin erään laitoksen pikkujoulussa deejiinä ja voinpa sanoa, että oli tämän vuoden parhaista ja miellyttävimmistä keikoista.
Meni jo niin pahasti ohi topicin, että lopetetaan ainakin tämä deejii-juttu tähän.
joopa joo mutta muisteleppas Miikka niitä muutamaa ravintolapäällikköä joita oli silloin Avidosoundin aikoihin... ne taas ei ollut helppoja asiakkaita... Esim se Hansin legendaarinen keikka kun pyydettiin teknon soittajaa ja tottakai Hans asialle... Ovessa oli lappu naistentanssit...Miikka kirjoitti: Mä ainakin näkisin omalla vaatimattomalla Dj kokemuksellani että paljon helpompi ravintola-asiakkaiden kanssa on yleisesti ottaen toimia ja heitä palvella kuin monestikin varaosia ostamaan tulevan henkilön kanssa.
Ja tän perustelen sillä että kun ihminen tulee Dj:n koppia kohti, niin se yleensä tietää mitä haluaa, poislukien tää pikkujouluaika yms. uusivuosi ja vappu jolloin on todella paljon liikkeellä ihmisiä jotka käy silloin sen ainoon kerran vuodessa ravintolassa ja silloinhan se tulee se kappale mieleen jonka kuuli kaksi viikkoa sitten jossain radiossa...ja sehän tietenkin pitäisi dj paran tietää mikä se mahtoi olla,
luonnonllisesti tietenkään välittämättä siitä onko firman juhlat/jatkot jossain rokkibaarissa jossa tietenkin pitää kuulla se kutri-helenan viimeisin "hitti" tai vastaavasti yökerhossa pitää ehdottomasti kuulla mielellään heti slayeria tai panteraa...![]()
![]()
Tai ne v*tun karaokekeikat ne oli monesti yhtä helvettiä kaikkitietävien asiakkaiden taholta...
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)